zien welke programmas gebruik maken van internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter dwh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dwh

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2003
mijn vraag is ... waat iemand een programma waarmee je kan zien welke programmas gebruik maken van internet. want ik ziet hier met een constante upload en download ook al doe ik helemaal niks ! ... dat vertrouw ik niet echt .. dus weet iemand het ? .. bvd:thumb:

Zonealarm geeft precies aan wat er verbinding heeft en wat niet (is firewall met overzicht)..

Ook kun je bij taakbeheer zien welk progje er gebruik maakt van je cpu, misschien kun je daar wat mee..

Vertrouw je het echt niet dan even een hijackthis-logje plaatsen op het anti-spyware offensief

Een firewall ?
Sygate bv geeft alle ingaande en uitgaande bewegingen aan.

oke bedankt allemaal .. ik heb al mcafee firewall heeft die mss een soort zelfde optie ?

Zonealarm instellen :confused:

Als je zonealarm installeert, en er is een progje wat verbinding wilt maken dan hoef je alleen maar op ja te klikken en aan te vinken dat ie dat onthoudt. Thats it...

oke .. ik ben erachter en het blijkt

generic host process for win32

te zijn .. wat is het weten jullie dat ?

ps: nog geen google search gedaan

Geplaatst door dwh
oke bedankt allemaal .. ik heb al mcafee firewall heeft die mss een soort zelfde optie ?

Mcafee is onlangs getest als een van de slechtse producten op dit gebied. De bron van deze informatie is me ontschoten dus dat kan ik je helaas ook niet doorlinken.

Ik kan je aanraden toch zonealarm te gaan gebruiken!

Zie screenshot... (met groene stip is actief)

Betreffende je openstaande vraag over: generic host process for win32, kijk bij het antwoord van Arnie.klik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan