Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo
Heb je tijdens de (P.O.S.T.) opstarten (b.i.o.s.) wel korrekt beeld ???
Indien ja ... controleer eens of de geselecteerde resolutie/refreshrate wel overeen komt met deze v/h ingebouwde t.f.t. scherm.
Peter
Ik denk dat je monitor kapot is, niet ergens tegen aan gestoten ofzo?
Hallo
Vermoed dat het t.f.t. scherm defekt is , mits je in de b.i.o.s. al een verkeerde weergave hebt.
Peter
Hallo
Een invertor maakt hoogspanning om de "backlight" achtergrondverlichting van het t.f.t. scherm te voeden.
Indien je dus GEEN beeld hebt , en je kunt de tekst op het scherm nog heel vaag zien , dan is vermoedeijk de invertor defekt.
Peter
Hallo
Zoals reeds eerder vermeld , mits je reeds een foutieve weergave hebt in de b.i.o.s. , vermoed ik dat het defekt in het t.f.t. scherm zelf is.
Een defekte verbindingskabel of slecht kontakt (motherboard <---> t.f.t. scherm) geeft andere fout symptomen .
Peter
Hallo
Voor zo ver ik weet niet , enkel vervangen d.m.v. nieuw exemplaar kan uitsluitsel geven.
Peter
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.