• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

zoeken en kopieren

• Onderwerp starter Onderwerp starter TL62
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TL62

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2005
Ik ben op zoek naar het volgende.. Ik heb een sheet met daarin personeelsleden en maanden in ide maanden wordt er een vergoeding toegekend die gedeclareerd word.

Nu wil ik separaat op een ander blad te zien krijgen welke declaraties er per maand aan wie uitbetaald is.

heb een voorbeeldje bijgevoegd dat de bedoeling aangeeft.

Bijlagen

Hoi,

Bedankt voor de snelle reactie, alleen wil ik het eigenlijk uitgesorteerd hebben op de maand wanneer de declaraties zijn uitbetaald.
dus bv in mrt heeft klaas "feb en mrt" uitbetaald gekregen en piet heeft "feb" uitbetaald gekregen.

mrt
piet 30 feb
klaas 45 mrt
klaas 45 mrt
gerrit 10 mrt
jan 20 feb

Hoop dat dit het een beetje verduidelijkt

Ben in ieder geval alweer een stap verder:-)
THX

Wat is de betekenis van de kleuren geel,groen en oranje?

De kleuren geven op dit moment aan in welke maand het uitbetaald is.

dus alle gele bedragen zijn het totaal van de maand mrt

dus om het zichtbaar te maken... maar zodra ik dit uitprint op een z/w printer is het niet meer zichtbaar:-)

vandaar dus dat ik het probeer uit te sorteren en in een andere sheet probeer te verwerken...

Zo krijg je in de periode van 1 jaar 12 kleuren.
Ik zie momenteel geen mogelijkheid je probleem op te lossen.

Misschien een andere opzet?

Het gaat mij niet zozeer om de kleuren..
Het gaat er mij om dat als ik in de eerstre tabel een uitbetaling doe dat ik dan in een andere kolom of wat dan ook op uitbetalingsmaand te zien krijgt wie er uitbetaald is hoeveel hij heeft gekregen en voor welke maanden...
iedere opzet die mij dat geeft is goed:-)

Hoop dat er nog iemand anders een idee heeft hoe dit op te lossen:-)
ik zie zelf even door de bomen het bos niet meer

Wil best eens een poging wagen.
Kan echter niet met .rar overweg.
Kun je wat je tot nu toe hebt als .zip plaatsen?

Andere opzet met meer kolommen
Met lijsten - namen in naamvak en somproduct

Is dit wat??
mvg Imod

Bijlagen

Heb even de 2 opties die ik tot nog toe heb in een zip bestandje gepakt voor je Diezel...

mvg Fred

Bijlagen

Dat is min of meer wat ik zoek nu wil ik er eigenlijk alleen nog een ander soort tabel in aanmaken zoals ik in jouw voorbeeld heb gezet....

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan