Goedemiddag,
In het bijgevoegde voorbeeld, wil ik graag dat bepaalde gegevens van het ene werkblad naar het andere werkblad komen, als de waarden in een cel overeen komen.
Voorbeeld:
Als de waarde in ( Voorblad A4) overeenkomt met een cel in Rittenschema in dit geval A85,
dan moeten de waarden van rij 4 F4 en G4 komen in de cellen van Rittenschema C85 en D85.
Dit moet dan voor het hele werkblad ( Voorblad ) gaan werken.
Onderstaande code heb ik hier gevonden en ben daar zelf mee aan het stoeien gegaan, maar zonder resultaat.
Wie heeft de oplossing voor mij>
Alvast bedankt: Rik
Sub Vervangen()
Dim lRow As Long
lRow = 2
On Error Resume Next
While Worksheets(1).Range("A" & lRow) <> ""
For W = 2 To Worksheets.Count
If Worksheets(W).Cells.Find(Worksheets(1).Range("A" & lRow), LookIn:=xlValues, lookat:=xlWhole) Then
If Not g Is Nothing Then
Worksheets(W).Range(g.Address).Value = Worksheets(1).Range("A" & lRow).Value
Worksheets(W).Range(g.Address).Interior.Color = vbRed
End If
Next
lRow = lRow + 1
Wend
End Sub
In het bijgevoegde voorbeeld, wil ik graag dat bepaalde gegevens van het ene werkblad naar het andere werkblad komen, als de waarden in een cel overeen komen.
Voorbeeld:
Als de waarde in ( Voorblad A4) overeenkomt met een cel in Rittenschema in dit geval A85,
dan moeten de waarden van rij 4 F4 en G4 komen in de cellen van Rittenschema C85 en D85.
Dit moet dan voor het hele werkblad ( Voorblad ) gaan werken.
Onderstaande code heb ik hier gevonden en ben daar zelf mee aan het stoeien gegaan, maar zonder resultaat.
Wie heeft de oplossing voor mij>
Alvast bedankt: Rik
Sub Vervangen()
Dim lRow As Long
lRow = 2
On Error Resume Next
While Worksheets(1).Range("A" & lRow) <> ""
For W = 2 To Worksheets.Count
If Worksheets(W).Cells.Find(Worksheets(1).Range("A" & lRow), LookIn:=xlValues, lookat:=xlWhole) Then
If Not g Is Nothing Then
Worksheets(W).Range(g.Address).Value = Worksheets(1).Range("A" & lRow).Value
Worksheets(W).Range(g.Address).Interior.Color = vbRed
End If
Next
lRow = lRow + 1
Wend
End Sub