Danielle22
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 mei 2007
- Berichten
- 378
Hallo allemaal,
Ik heb een klein probleempje met Excel. Ik heb namelijk een rooster en daar moet ik dan bepaalde diensten in zoeken. Dus als er een dienst nodig is dan moet ik nu de hele lijst nakijken wie die dienst allemaal kunnen werken.
Ik het ook mogelijk dat een macro deze diensten met de daarbij horende werknemer voor mij zoekt? Ik heb ook een bijlage toegevoegd.
Dus als ik dan naar het blad aanvragen ga (zie voorbeeld). En daar de datum, soort dienst en afdeling invul dat die dan automatisch de naam van de werknemer erbij zoek (incl. tel en email) uit het blad rooster.
Alvast heel er bedankt voor de geboden hulp.
Met vriendelijke groet,
Danielle
Ik heb een klein probleempje met Excel. Ik heb namelijk een rooster en daar moet ik dan bepaalde diensten in zoeken. Dus als er een dienst nodig is dan moet ik nu de hele lijst nakijken wie die dienst allemaal kunnen werken.
Ik het ook mogelijk dat een macro deze diensten met de daarbij horende werknemer voor mij zoekt? Ik heb ook een bijlage toegevoegd.
Dus als ik dan naar het blad aanvragen ga (zie voorbeeld). En daar de datum, soort dienst en afdeling invul dat die dan automatisch de naam van de werknemer erbij zoek (incl. tel en email) uit het blad rooster.
Alvast heel er bedankt voor de geboden hulp.
Met vriendelijke groet,
Danielle