jolly01
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 apr 2009
Ik zoek naar een formule die in "export 1" kijkt of er uren gemaakt zijn in kolom B, vervolgens in "export 2" in kolom F zoekt of de waarde "Email" of de waarde "Backoffice" voorkomt bij de corresponderende Gebruikersnaam in kolom C.
Als de waarde "Email" voorkomt óf de waarde "Backoffice" in kolom F bij de betreffende Gebruikersnaam (die in "export 1" uren heeft gemaakt) dan wil ik dat in "export 2" het bereik vanaf de Gebruikersnaam in kolom C, D, E en F groen wordt.
Als de waarde "Email" en de waarde "Backoffice" in kolom F níet voorkomt bij de betreffende Gebruikersnaam (die in "export 1" uren heeft gemaakt) dan wil ik dat in "export 2" het bereik vanaf de Gebruikersnaam in kolom C, D, E en F rood wordt.
In de bijlage een voorbeeld in het groen en rood zoals ik het graag wil hebben.
Iemand een idee hoe de formule hiervoor eruit ziet?
Als de waarde "Email" voorkomt óf de waarde "Backoffice" in kolom F bij de betreffende Gebruikersnaam (die in "export 1" uren heeft gemaakt) dan wil ik dat in "export 2" het bereik vanaf de Gebruikersnaam in kolom C, D, E en F groen wordt.
Als de waarde "Email" en de waarde "Backoffice" in kolom F níet voorkomt bij de betreffende Gebruikersnaam (die in "export 1" uren heeft gemaakt) dan wil ik dat in "export 2" het bereik vanaf de Gebruikersnaam in kolom C, D, E en F rood wordt.
In de bijlage een voorbeeld in het groen en rood zoals ik het graag wil hebben.
Iemand een idee hoe de formule hiervoor eruit ziet?
Bijlagen
Laatst bewerkt: