Beste forum-leden,
Ik zit met het volgende:
Ik wil in Excel een invulveld maken waar ik tekst in kan vullen. Deze tekst moet hij vervolgens gaan zoeken binnen een aantal tabbladen. Als er woorden zijn die overeenkomen moet hij dat weergeven onder het genoemde invulveld samen met nog andere gegevens op diezelfde regel.
Voorbeeld: ik typ een bepaald artikel in dit artikel gaat hij zoeken binnen een aantal tabbladen, als hij het gevonden heeft heeft wil ik dat zien, maar ook de leverancier die het bied en zijn e-mail adres. Deze staan dan op dezelfde regel als het artikel.
Ik ben al aan het proberen met een TextBox maar kom er niet uit.
Wie kan mij helpen?
Ik zit met het volgende:
Ik wil in Excel een invulveld maken waar ik tekst in kan vullen. Deze tekst moet hij vervolgens gaan zoeken binnen een aantal tabbladen. Als er woorden zijn die overeenkomen moet hij dat weergeven onder het genoemde invulveld samen met nog andere gegevens op diezelfde regel.
Voorbeeld: ik typ een bepaald artikel in dit artikel gaat hij zoeken binnen een aantal tabbladen, als hij het gevonden heeft heeft wil ik dat zien, maar ook de leverancier die het bied en zijn e-mail adres. Deze staan dan op dezelfde regel als het artikel.
Ik ben al aan het proberen met een TextBox maar kom er niet uit.
Wie kan mij helpen?