:zolid sport mp3 speler van aldi problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem ook gekocht en werkt opzich goed. Maar als ik de instellingen verander en ik zet hem een keer uit en weer aan dan werken de standaart instellingen weer. Ik heb geprobeerd de firmware te updaten maar hij blijft maar bezig met "Initializing". Na een uur heb ik hem stop gezet.

 
klopt, dat had ik idd eerst ook, maar dan moet je gwoon iedere keer als je aan de instellingen ´rommelt´ gwoon even goed op de menu/bevestig-knop drukken:)
 
dat doe ik ook want ik stel hem dan op nederlands in en dat is dan de hele tijd goed totdat ik hem uit en weer aan heb gezet.
 
aldi zolid slimline mp3

Ik heb ook een probleem met de zolid mp3 player. Als ik mp3's download van de computer dan herkent de computer ( windows xp ) de mp3 player als mtp-player.
Ik wil dit veranderen zodat hij herkent wordt, als verwisselbare schijf. De gebruiksaanwijzing ( blz 25 ) is erg vaag. En al zoekend op de mp3-player menu's kan ik ook niets vinden. Wat moet ik doen?
 
In het begin had ik ook problemen met deze mp3-speler, maar ik heb een oplossing:

als je opstart en zolid ziet en daarna een batterij met 099000 ofso, dan moet je firmware instaleren. Dit doe je op de volgende manier:

- belangrijk is om eerst je mp3-speler aan te sluiten. dan doe de cd in je pc, en klik op verkennen- dan driver -dan apps- dan stupdaterapp.exe aanklikken...klik op start en het downloaden begint (duurt ongeveer 4 minuten als je dial up gebruikt, 30 seconden met adsl). als het downloaden klaar ga je naar de locatie van je mp3-speler op je pc. klikt em open en sleept er muziek naartoe. PS!!! als je eerst het bericht krijgt dat je moet formatteren, moet je dat eerst doen en daarna firmware opnieuw installeren. als je er muziek op hebt gezet en wilt uitpluggen moet je rechtsonder op hardware veilig verwijderen klikt. selcteer je Zolid en klik op stop, en dan nog een keer ( onthoud, als je hardware NIET veilig verwijderd, wert alle muziek niet meer en moet je firmware opniew installere. dan kun je hem uitpluggen en muziek luisteren!! veel plzier!!:thumb: :thumb:

Voor degenen waarbij de verwisselbare niet zichtbaar krijgen, staat een uitleg op pagina 24-26

thnx deze manier werkt in ieder geval. de mp3 werkt zoals hij hoort te werken en mijn pc vind hem gelijk.
 
zolid

nadat hij nu al 10 min aan de usb ligt te formatteren nog steeds geen enkel succes terwijl die van mij het gewoon deed iemand nog andere adviezen
 
zolid

:( iik heb voor mijn verjaardag een zolid mp3 gekregen...
en al 2weken probeer ik er meer en meer lmeidjes op te krijgen.. telkens bij het kopieren van de liedjes is e verbinding verbreken. en nu leees ik al die andere problemen!! HOPEloOs:shocked:
 
Ik heb een probleem dat ik zelf heb veroorzaakt... ik ben op de stekker van van de lader gaan staan :confused: Nu kan ik natuurlijk een andere lader gaan kopen, maar mijn zusje heeft ook zo'n soort lader voor een mp3 speler, alleen deze heeft 300mA ipv 350mA... Kan ik deze lader wel gewoon gaan gebruiken..? Kan het kwaad?
 
Hallo,
ik heb er ook een gekocht, deed het in het begin prima, alles werkte.
Ik zet er muziek op en er blijft vrijwel niks staan. Vervolgens kijk ik via de pc wat er in staat, staan er allerlei mappen en bestanden in die er niet horen. Daarna zette ik die software erop, maar dat liep na een tijdje vast. Ik haalde em er uit en nu gaat ie niet meer aan.
Suggestie's?:(
 
snap ;t nie :p

haaj haaj,
Ik heb ook even een vraagje,
Ik heb ook een nieuwe mp3 gekogt vandaag.
Maaaaar, me paps heeft even gekeken of het werkte enzo.
En nu zit ik in het bestand music play.
Hoe kom ik hier uit, en hoe kom ik dan gewoon bij het hoofdmenu?
Is er dan iets fout. Of moet ik gewoon even weten hoe het werkt?
Ik vind de handleiding heel onduidelijk.

Nouja. Succes met jullie mp3's,

Groetjes jeanine !
 
haaj haaj,
Ik heb ook even een vraagje,
Ik heb ook een nieuwe mp3 gekogt vandaag.
Maaaaar, me paps heeft even gekeken of het werkte enzo.
En nu zit ik in het bestand music play.
Hoe kom ik hier uit, en hoe kom ik dan gewoon bij het hoofdmenu?
Is er dan iets fout. Of moet ik gewoon even weten hoe het werkt?
Ik vind de handleiding heel onduidelijk.

Nouja. Succes met jullie mp3's,

Groetjes jeanine !
Druk lang op menu ;)
Kijk anders in de beschrijving

Ik heb zelf een vraag...
Ik heb muziek erop gezet enzo en alles doet het behalve mijn Tokio Hotel liedjes en een paar van Taking Back Sunday, maar het kan niet aan de soort liggen zegmaar want alle andere liedjes die er op staan doen het wel gewoon en die zijn hetzelfde... Mijn hele map met TH-liedjes laat hij ook geeneens zien. Ik heb geprobeerd al die liedjes eraf te halen en opnieuw d'r op maar dat helpt niet... Ik heb nog niet geprobeerd dat met de firmwire maar daarvoor moet ik op de administratie en daar ben ik nu niet. Maar waarom doen al die andere liedjes het dan wel gewoon??

Weet iemand ook hoeveel uur hij kan draaien zegmaar? Bijvoorbeeld 4 uur ofzo want dat staat er niet bij...
Maar mijn zus MOET nu PERSEE dus...
=xxx=jes Danique
 
nou, dat als dat niet het geval was, je dat misschien kon proberen, bij mij is het bon. ^ - ^ '
 
nou, dat als dat niet het geval was, je dat misschien kon proberen, bij mij is het bon. ^ - ^ '
Ow, maar ik ben nu aan het defragmenteren ofzo, dat firmwire uploaden was neit helemaal gelukt want tussendoor ging hij opeens crashen...
Maar daar snapte ik nix van, heb op X gedrukt, ik ga nu die firmwire nog een keer proberen.
O en toen ik Tokio hotel de naam 'Hotel' gaf deed hij het wel opeens alleen deden 'Taking Back Sunday' 'Silbermond' en 'Simple Plan' het opeens niet meer en die stonden onderaan mijn lijst...
 
Laatst bewerkt:
Geen idee de hele computer crashte gewoon ik moest hem opnieuw opstarten...
Zo'n gast bij mij zegt: 'probeer is alleen te formatteren' maar hoe de **** doe je dat ofzo en moet ik dat wel doen ? Of mol ik dan mijn hele mp3 ofzo?

Heb nu formatteren geprobeerd maar dan zegt hij: 'kan het formatteren neit voltooien.'
somebody?
 
Laatst bewerkt:
groot probleem help

ik heb mijn zolid mp3 speler geinstaleerd en werkte geweldig tot dat hij laatst raar deed en nu word hij niet meer al usb mass storage aangemerkt maar als mtb speler maar dit werkt neit goed
maar asl ik hem bij apparaaat beheer wil wijzigen staat usb mass storage er niet tussen ook niet nadat ik ehm heb verwijderd en opnieuw geinstaleerd heb:(
wat moet ik doen?
 
(Her)installatie

Kijk op http://unisupport.net/forum/viewforum.php?f=7 voor info.
Je moet je wel eerst registreren.
De handleiding van de Tevion in het Engels komt grotendeels overeen met die van de Zolid alleen is ie beter leesbaar, kijk hier. Kijk op blz. 28 en verder.

Zolid Sport Player, Tevion zijn volgens mij hetzelfde. Voor de Sport Player is er nieuwe firmware te downloaden. Klik hier. Werkt het niet, dan kun je de op CD meegeleverde firmware weer installeren.

Met het programma stupdaterapp.exe waarmee je een firmware update doet kun je ook het geheugen formatteren.

Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan