:zolid sport mp3 speler van aldi problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dus ook een zolid gekocht
en heb er wat liedjes opgezet alles ging prima
toen probeerde ik mijn video bestanden in SMV te converteren met het bijgegeven cd maar die werkte niet op mijn laptop. Dus heb ik van het internet zo'n SMV converter programma gedownload en ik kon ze converteren. uiteindelijk heb ik mijn video bestanden op mijn i-pod gezet en alles werkte weer prima. maar na een paar weken kon ik mijn video bestanden niet meer zien op mijn i-pod. wel op mijn lijst als ik die op mijn laptop bekijk. Ook een heel aantal liedjes kon ik niet meer beluisteren ook weer wel op mijn lijst in mijn laptop. Dus heb ik allemaal aparte mapjes gemaakt voor elk artiest en hun liedjes daarin gezet dan kan ik ze wel beluisteren en mijn vraag is dus waarom kan ik mijn video's en een paar liedjes niet meer bekijken?
 
zolid

hallo,

Wij hebben al 3x een Zolid MP3 speler gekocht van de Aldi.
De eerste keer hadden we meteen 2 gekocht, een voor mij en een voor mijn zusje.
Wij die mp3 spelers uitproberen, meteen liedjes erop zetten (dit is 1 jaar geleden gebeurd). Dit wilde, maar we konden eentje niet opladen. Wij ermee terug naar de Aldi. Kregen we een nieuwe mp3 mee. Die wilde weer niet opladen en de andere wilde ondertussen ook niet meer opladen.
Wij er weer mee heen, nu kregen we het geld terug.

Maar een week geleden, heeft mijn vader bij de Aldi een Zolid gekocht.
Ook deze wilde niet, hier wilde niet eens muziek op.

Kortom, dit is een waardeloze MP3 speler, wij kopen niet meer duurdere dingen bij de Aldi, er is altijd wat mee.
 
Ik ken het. Ik had hem ook gekocht (een jaar terug ofzo? wanneer had jij 'm gekocht?), maar ik kon bepaalde liedjes ook niet luisteren, ook niet als ik ze in een aparte map zette.. Ik denk dat het gewoon aan de mp3 ligt.. (sowiso is zolid volgens mij niet zo'n goed merk want wij hadden zo'n oprolbaar toetsenbord ook daarvan maar bepaalde letters en toetsen deden het ook niet). Ik heb hem dus teruggebracht en een andere gekocht (heb nu een creative en ben er heel tevreden over :D).

Wel een klein dingetje, je hebt toch een aldi zolid mp3 gekocht? Waarom noem je het dan in hemelsnaam ipod? ipod is van apple, zij hebben het zo genoemd en ze zullen er ook wel zo'n recht op hebben... Nja, anyways niet-belangrijk :p

Ik kan je helaas niet helpen, sorry. Iig veel succes ermee ;
 
Goed hier gaat maar een slotje op. Het heeft geen zin om topics van ruim een jaar oud omhoog te halen. De inhoud is niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan