chicko
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 dec 2000
HAllo,
Ik heb al een tijdje een probleem:
Zonealarm en Antivir starten niet meer op (ik kan bij zonealarm niets meer veranderen)
tevens:
kan ik Spybot / adaware niet meer openen.
(wel in veilig modus)
Ik kan Antivir wel via de snelkoppeling openen en update/scannen, maar hij staat niet meer in opstarten?
(opnieuw geinstaleerd, eerst wel nu niet meer in opstarten en ik kan hem nergens zien draaien)
Zonealarm start 5sec op en dan verdwijnt die.
Firewall test sygate gedaan en er staan div. poorten open.
Al gedaan:
Zonealarm/antivir opnieuw geinstaleerd, mocht niet baten.
mapje op buroblad HSFIX gedraaid.
Mijn HijackLog al geplaats en opgeschoont, maar daar is het probleem niet mee opgelost.
Tevens veel online virus/spyware scans gedraaid maar niets gevonden. (o.a adaware/Pybot/CCleaner {veilig modus} )
Window geupdate.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik weet niet of ik nog SAFE kan internetten.
Alvast bedankt
gr.
Steven
Ik heb al een tijdje een probleem:
Zonealarm en Antivir starten niet meer op (ik kan bij zonealarm niets meer veranderen)
tevens:
kan ik Spybot / adaware niet meer openen.
(wel in veilig modus)
Ik kan Antivir wel via de snelkoppeling openen en update/scannen, maar hij staat niet meer in opstarten?
(opnieuw geinstaleerd, eerst wel nu niet meer in opstarten en ik kan hem nergens zien draaien)
Zonealarm start 5sec op en dan verdwijnt die.
Firewall test sygate gedaan en er staan div. poorten open.
Al gedaan:
Zonealarm/antivir opnieuw geinstaleerd, mocht niet baten.
mapje op buroblad HSFIX gedraaid.
Mijn HijackLog al geplaats en opgeschoont, maar daar is het probleem niet mee opgelost.
Tevens veel online virus/spyware scans gedraaid maar niets gevonden. (o.a adaware/Pybot/CCleaner {veilig modus} )
Window geupdate.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik weet niet of ik nog SAFE kan internetten.
Alvast bedankt
gr.
Steven