Zsm hulp nodig!! laptop start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheNeonator

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2012
Hallo allemaal,

Vanavond zou ik gaan draaien op een feestje. Maar nu heeft mijn laptop besloten om niet meer op te starten...
Ik had voor dit probleem een windows update geinstalleerd en opstartherstel werkt ook niet... ik moet voor vanavomd een oplossing hebben... ;(

Veilige modus kom je ook niet in ? (F8)
Wat doet íe nog wel? Lampje(s) gaan aan, biosscherm komt (of niet?)

Biosscherm komt, lampjes gaan niet aan. Opeens uit het niets werkt opstartherstel nu wel maar dat is eenpaar pogingen geleden ook gebeurd en haalde niets uit...

Ik vroeg ook nog wat anders.............. kun je de veilige modus benaderen? Als je snel een oplossing wil, dan zal je ook snel en volledig moeten antwoorden.

Mijn pc start op, ik klik op opstartherstel of normaal starten en in beide gevallen krijg ik naar een tijdje zwart scherm en gaan de lampjes uit

Dat vroeg ik niet..............

Ik vroeg of je de veilige modus kunt benaderen.
Die benader je door gelijk na het aanzetten van de machine herhaaldelijk op F8 te drukken.

Op dit moment is mijn laptop bezig met opstartherstel (wederom), ik zal het zo eens proberen. Volgens mij al geprobeerd maar daar kan ik ook naast zitten.

Zou ik deze moeten annuleren? Als ik wel in veilige modus zou kunnen, wat zou ik dan moeten doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Uit het niets doet mijn pc het weer. Geen idee waarom... toch bedankt voor de hulp

Als het weer gebeurt : F8 direct na het aanzetten = veilige modus -> kies de bovenste uit het rijtje -> configuratiescherm -> systeem herstel starten.

Maak je geen zorgen dat je je laptop niet kunt gebruiken voor muziek draaien of iets dergelijks. Je kunt gewoon vanuit een live dvd van Linux opstarten, bijvoorbeeld het gebruiksvriendelijke Ubuntu. Gewoon opstarten, kiezen voor uitproberen en je hebt een volledig OS. Draaiend vanaf een USB-stick die je hiermee kunt maken: Rufus USB. iso selecteren en schrijven :P. Je kunt gewoon bij je HDD door die in de linkerbalk aan te klikken en naar je persoonlijke map te gaan (\Users\<naam>\Music).

Off-topic: Kreeg tijdens het typen van het bericht een BSOD door stom ASUS ATK Package dat bugt in W10, terwijl ie daarvoor gemaakt is (versie 1.0.0039)...

EDIT:

Zie nu dat je pc het weer doet. BSOD zorgde ervoor dat ik je bericht niet zag... So done with Windows...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan