zwaarste spel op dit moment

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee, inderdaad, Assassins creed is het ZEKER niet.

nee, blijf erbij, Dirt is de zwaarste, (niet GRID maar DIRT dus!).

en, wanneer je t spel gespeeld hebt, dan weet je dat ik gelijk heb!
(niet omdat ik gelijk wil hebben wou dat ik t niet had, want Dirt was een ramp om te spelen hierom!!).

DIRT dus,

leon

ik heb dirt ook maare ik kan het nie eens spelen dan staat er dat hij wat moet verfieren of zo iets en dan stopt ie er mee maar het instaleren daar zitten geen problemen in maar het opstarten wel hij geeft niks aan waarom hij niet kan opstarten want als je dan op snelkoppeling klikt van dirt dan staat wat ik net zij bezig met verfieren of hoe je dat ook typt:D maar als dat gedaan is dan doet hij niks meer:(

groetjes

walt:thumb:

???
neem aan dat dat dan geen originele game is en dat verklaard t dan, diegene die de iso of wat voor bestand t ook is gemaakt heeft zal wel een fout hebben gemaakt.
(ben niet tegen gekopieerde games hoor, heb er zelf bergen van, lol).

mocht t een origineel zijn dan zou ik echt stappen ondernemen want dan is er iets fout met de dvd. en die games kosten toch al zo veel, dat je het er wel een omruil garantie op. want naast dat ie zo zwaar is is t wel een echt goeie race game, je hebt alleen serieuse hardware nodig om m af te spelen

leon

woord wat je zocht is denk ik; ferifieren, wat zoveel wil zeggen als checken, controleren,
:)

???
neem aan dat dat dan geen originele game is en dat verklaard t dan, diegene die de iso of wat voor bestand t ook is gemaakt heeft zal wel een fout hebben gemaakt.
(ben niet tegen gekopieerde games hoor, heb er zelf bergen van, lol).

mocht t een origineel zijn dan zou ik echt stappen ondernemen want dan is er iets fout met de dvd. en die games kosten toch al zo veel, dat je het er wel een omruil garantie op. want naast dat ie zo zwaar is is t wel een echt goeie race game, je hebt alleen serieuse hardware nodig om m af te spelen

leon

woord wat je zocht is denk ik; ferifieren, wat zoveel wil zeggen als checken, controleren,
:)

thanks voor berichtje maar ik heb de orginele game enne de garantie is al verlopen dus ja.:D

maar het feririeren is datw el goed teken dan of heb jij dat niet als je het spel start?

groetjes

dat hangt er van af als je het zwaarst wil weten moet je bij elk spel de instellingen op het hoogat hebben staan "benchmarks" geven ook heel duidelijk aan welk spel er zwaarder is

inderdaad bas, daar gaan we ook vanuit, de game op de hoogste grafische instellingen en hoe t dan draaid.

schoot me plotseling te binnen, dat Lost Planet misschien wel een aardige 2de plaats verdient, als zwaarste game. maar zoals ik al zei staat Dirt bovenaan op een niet te benijden 1ste plaatst.

en over dat ferifieren Walgr, t kan zijn dat ik het de eerste keer had dat ik m speelde na installen. maar tegenwoordig start t gewoon op.

helaas heb ik wel een ander euvel met Grid, en dat is mn eigen wagen geluid, dat hoor ik nml haast niet meer. hoor alles verder goed, ook alle andere wagens, enkel mijn eigen wagen geluid is nog nauwelijks 10% van wat t eerst was. en heb t maanden kunnen spelen met goed wagen geluid, opeens was t heeeeeeel zacht, vreemd. maar, even opnieuw installeren zal dat wel verhelpen denk ik, (ben te lui geweest tot nu toe om dat te doen).

nog een ander gek feitje, mijn Grid is een copy, en toch kan ik ON LINE spelen, snap jij t snap ik t. maar, mij hoor je niet klagen hoor, lol.

leon

inderdaad bas, daar gaan we ook vanuit, de game op de hoogste grafische instellingen en hoe t dan draaid.

schoot me plotseling te binnen, dat Lost Planet misschien wel een aardige 2de plaats verdient, als zwaarste game. maar zoals ik al zei staat Dirt bovenaan op een niet te benijden 1ste plaatst.

en over dat ferifieren Walgr, t kan zijn dat ik het de eerste keer had dat ik m speelde na installen. maar tegenwoordig start t gewoon op.

helaas heb ik wel een ander euvel met Grid, en dat is mn eigen wagen geluid, dat hoor ik nml haast niet meer. hoor alles verder goed, ook alle andere wagens, enkel mijn eigen wagen geluid is nog nauwelijks 10% van wat t eerst was. en heb t maanden kunnen spelen met goed wagen geluid, opeens was t heeeeeeel zacht, vreemd. maar, even opnieuw installeren zal dat wel verhelpen denk ik, (ben te lui geweest tot nu toe om dat te doen).

nog een ander gek feitje, mijn Grid is een copy, en toch kan ik ON LINE spelen, snap jij t snap ik t. maar, mij hoor je niet klagen hoor, lol.

leon

hey.

uhm ja maar bij ons is ie dan aan het ferifieren maar dan er na doet ie niks meer we hebben het nog niet gespeeld en lijkt me echt een vet spel:D
maar ja ik ga wel ff een dagje er aan zitten sleutelen hoe ik het kan oplossen:D

groetjes

opnieuw installeren wil nog wel eens helpen in dit soort gevallen.

leon

Crysis is sowieso 3x zwaarder dan COD4 wat dat betreft..

ik heb ze zelf alletwee en speel ze allebei op high.

cod4 kan je al op high spelen met een nog oudere kaart dan een 8600 geloof ik.. mijn laptop runde hem zelfs al op high dus dat zegt al genoeg.

ja precies, ik kan met mijn computer (die al 3 jaar oud is) CoD 4 spelen
mijn specs zijn.
processor, AMD Athlon 3500+
grafische kaart,Geforce 6600
geheugen, 1 GB ram

CoD4 is zo ontworpen dat ook mensen met oudere PC's hem kunnen spelen op redelijke settings. ik heb alles op medium staan, speel op 800x600 (kan wel op 1024x640 met lage FPS) alleen wel veel andere grafisch opties op 'no'.
dus nee, CoD4 is niet egt een zwaar spel.

@jsb2391s,

Topics uit 2008 mag je met rust laten, deze zijn niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan