zware problemen met morpheus

Status
Niet open voor verdere reacties.

stebu

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
86
hallo allemaal,
ik ben sinds vanavond hier ffe rond gaan kijken maar ik dacht van ik heb een probleem ik heb namelijk morpheus als download programma maar het duurt zo lang voor dat hij opgestart is en hij gebruikt 100% van mijn cpu terwijl ik een amd 3200+ met 1024mb ddr geheugen hoe kan dit heeft ie een conflct met iets kan iemand mij helpen want het schijnt namelijk ook met andere p2p proggies zo te gaan ik hoop dat jullei en goede raad weten bedank alvast:eek: :cool: owja ik heb de Nvidia firewall en ik heb de firewall van windows xp aanstaan maar ik heb hem perfect ingesteld no probelmo met uploaden en downloaden, dus ik weet het echt niet als iemand een ander progamma weet die toch lichter is en het werkt zal dat mooi zijn. maar ik waarschijnelijk heb ik ook een probleem met mijn server want als ik ga downen en hhij doet heb ik geen snel internet dus ik hoop dat jullie mijn hierbij nogmaals te kunnen helpen
 
Laatst bewerkt:
hallo ik heb het geprobeert om hem langzamer te zetten met ctrl alt del maar dat doet hij de eerste drie seconden ik heb hem ook al geprobeert om hem op een andere hardeschijf te zetten maar dus het programma lukt ook niet ik heb in ieder geval een goed geframenteerde schijf en haast geen fouten ik weet het echt niet maar bij het opstarten al begint hij kuren te krijgen en de wikipidi site werd ik niet veel wijzer van mijn engels met lezen is niet zo erg best ik hoop dat julie mij kunnen helpen :shocked: maar in iedergeval bedankt voor de tip die wist ik nog niet gr stebu
 
@ Stebu:

Zou je het erg vervelend vinden, om bij je volgende vraag / reaktie ook gebruik te gaan maken van leestekens, hoofdletters en enters? Dat maakt het lezen zóveel gemakkelijker. :confused:
 
Probeer eens met deze vertaalsite (Engelse uitleg hier op invoeren): http://babelfish.altavista.com/ ga ook kijken op het morpheus forum. Je zal zelf nog wel moeten puzzelen maar zo heb je al een idee wat je precies moet doen.
 
Paul-RT zei:
@ Stebu:

Zou je het erg vervelend vinden, om bij je volgende vraag / reaktie ook gebruik te gaan maken van leestekens, hoofdletters en enters? Dat maakt het lezen zóveel gemakkelijker. :confused:


nee hoor mr ik za er de volgende keer er meer op proberen te letten:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan