zwart beeld met 3 spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Berichten
332
IK heb voor mijn vader van spellenweb 3 spellen gedownload. Bij mij werkte ze perfect.
Ik heb windows XP.

Mijn vader heeft pas een pc gekocht met windows xp van packedbell

Bij mijn vader deze spellen ook gedownload, maar krijg als ik ze wil spelen zwart beeld en bij 1 alleen het geluid. Dus het spel begint en dan komt er een gelijk een zwart beeld.

Het betreft de spellen biljardo en darten, en bij de biljardo is er geluid. Een ander spel dat gedownload is van spellenweb.nl is een juedeboule (sorry weet niet meer hoe je het schrijft) die doet het wel.
P.S. Biljardo heeft wel heel even gespeeld.

Windows XP is regelmatig geupdate, en direct de nieuwste versie ook al gedownload.

groetjes
 
helma zei:
IK heb voor mijn vader van spellenweb 3 spellen gedownload. Bij mij werkte ze perfect.
Ik heb windows XP.

Mijn vader heeft pas een pc gekocht met windows xp van packedbell

Bij mijn vader deze spellen ook gedownload, maar krijg als ik ze wil spelen zwart beeld en bij 1 alleen het geluid. Dus het spel begint en dan komt er een gelijk een zwart beeld.

Het betreft de spellen biljardo en darten, en bij de biljardo is er geluid. Een ander spel dat gedownload is van spellenweb.nl is een juedeboule (sorry weet niet meer hoe je het schrijft) die doet het wel.
P.S. Biljardo heeft wel heel even gespeeld.

Windows XP is regelmatig geupdate, en direct de nieuwste versie ook al gedownload.

groetjes
videokaard slecht.
 
Wat heeft je vader voor pc verders, wat voor videokaart bijvoorbeeld. Lijken me niet de spelletjes die veel van een videokaart vergen...
 
nee daarom, videokaart weet ik niet zou ik moeten vragen morgen. Maar denk niet dat dat het is. De pc is splinternieuw in de winkel gekocht. Met alles erop en eraan.

Ik weet dat 80 gb is en 512 mb werkgeheugen.
 
Dat de video kaart slecht is vind ik wel heel kort door de bocht. Hij zou wel even voor zijn nieuwe computer kunnen kijken of er updates zijn voor b.v. de video kaart. Misschien heb je java of macromedia nodig om de spellen te spelen.

Erik
 
Ga ik doorgeven, bedankt. Kunnen het proberen, macromedia had ik al voor m geinstalleerd. Maar java nog niet
 
Laatst bewerkt:
IK heb java geinstalleerd. IK heb compabiliteit proberen te veranderen.

Testen gedaan draw was goed maar direct 3d , krijg ik het volgende:
eerst zwart beeld en dan gaat het zwarte beeld weg. En krijg ik de de melding dat ik het heb onderbroken door toets (dit is dus niet zo).

Ook heb ik update proberen te zoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Het is een VIA/S3g unichrome pro IGP.

Maar als ik deze ga zoeken krijg ik wel unichrome pro, maar ook diverse andere codes of nummers erbij. Ik weet echt niet welke ik dan moet hebben.
 
Je moet even kijken of er op de site van Packerd Bell een update staat voor de videokaart voor de machine van je vader. Mocht die er niet staan dan is er geen update voor de video kaart nodig. Ik zou me er namelijk niet aan wagen om voor zo'n nieuwe computer een update te installeren vanaf de fabrikant. je kunt wel even kijken op de site van direct3d
http://unreal.epicgames.com/direct3d.htm daar staat een heleboel dingen in het engels ook over problemen met de video kaart.

groet Erik
 
Ben naar de site geweest, ik weet dat het met direct3d te maken heeft, omdat deze de test niet goeddoorloop.

Maar als ik naar de drivers van direct3d ga op deze site, klik ik s3 aan maar krijg geen site niets.
------------
Ik heb driver geinstalleerd, maar het lukt niet.

Hoe krijg ik de direct3d nu goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan