Zwart scherm nadat ik Windows 7 heb geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je soms een F-lock toets waardoor de F-toetsen niet werken?
 
Ok, zorg ffdat hij van CD gaat booten, en dan zou hij dus de win7 installatie moeten kunnen starten.. da ken nie anders :p
 
Als je in de bios komt, kun je daar niet F8 gebruiken. F8 gebruik je door die in te drukken na je POST en voor dat je windows laadt. maar ik weet niet of dit effect heeft wanneer je windows überhaupt niet meer werkt.

maar in de bios kun je onder de instructies die ik je eerst gaf (tabblad boot/ boot device priority zetten op CD-player)
en dan kun je vervolgens vanaf je Windows CD opstarten. en daarvandaan kun je dan je windows weer herinstalleren.

EDIT// Als je via F12 een bootmenu kunt oproepen, stop dan je windows CD erin, en selecteer dan je CD-spele. (onder de naam FFD ofzowiets dacht ik.)
 
Laatst bewerkt:
Als je in de bios komt, kun je daar niet F8 gebruiken. F8 gebruik je door die in te drukken na je POST en voor dat je windows laadt. maar ik weet niet of dit effect heeft wanneer je windows überhaupt niet meer werkt.

maar in de bios kun je onder de instructies die ik je eerst gaf (tabblad boot/ boot device priority zetten op CD-player)
en dan kun je vervolgens vanaf je Windows CD opstarten. en daarvandaan kun je dan je windows weer herinstalleren.

EDIT// Als je via F12 een bootmenu kunt oproepen, stop dan je windows CD erin, en selecteer dan je CD-spele. (onder de naam FFD ofzowiets dacht ik.)

heb ik gedaan maar werkt ook niet.
Mijn vriend denkt dat mijn geheugen kapot is.
Dit weekend zal hij eens komen kijken en iets proberen met een linux cd.

Daarna weet ik wss meer
 
hmm, niet direct wat ik verwachte als hij al een tijd dienst had gedaan als vista Pc, maar fijn dat hij nu iig werkt. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan