Marcell96
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 13 mei 2010
Hoi allemaal,
Ik heb 2 dagen geleden een MSI GT780DX gekocht, echt een beest van een ding
Als ex-demo model waas hij bij coolblue voor weinig te krijgen...
Nu heb ik 2 weken terugruilgrantie en 10 maanden gewoon garantie dus ik kijk ff of alles wel goed is,
het is mij opgevallen dat als ik de laptop opstart het ongeveer een minuut zwart is tussen het laadscherm van windows met de tekst ''windows starten'' en het inlogscherm.
Mijn ICT leeraar zij dat dat normaal is maar ik dacht ik vraag het hier even voor de zekerheid, en is dit misschien te verhelpen/verkorten?
De lader/voeding van de laptop, ook een beest van een ding
, piept een beetje....
het is een soort heel hoog piepje die mijn moeder niet hoort maar ik en mijn broertje wel,
en het is best vervelend, dus ik vroeg me ook af of dat normaal is?
Verder is de laptop echt geweldig, vooral bij het spelen van spelletjes
Alsvast bedankt,
Marcell
Ik heb 2 dagen geleden een MSI GT780DX gekocht, echt een beest van een ding

Als ex-demo model waas hij bij coolblue voor weinig te krijgen...
Nu heb ik 2 weken terugruilgrantie en 10 maanden gewoon garantie dus ik kijk ff of alles wel goed is,
het is mij opgevallen dat als ik de laptop opstart het ongeveer een minuut zwart is tussen het laadscherm van windows met de tekst ''windows starten'' en het inlogscherm.
Mijn ICT leeraar zij dat dat normaal is maar ik dacht ik vraag het hier even voor de zekerheid, en is dit misschien te verhelpen/verkorten?
De lader/voeding van de laptop, ook een beest van een ding

het is een soort heel hoog piepje die mijn moeder niet hoort maar ik en mijn broertje wel,
en het is best vervelend, dus ik vroeg me ook af of dat normaal is?
Verder is de laptop echt geweldig, vooral bij het spelen van spelletjes

Alsvast bedankt,
Marcell