Zyxel Prestige 650H router

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat heeft 'ie en heel eenvoudig, door naar het scherm te kijken...............
Type in je browser adresregel: 192.168.1.1.
(enter het wachtwoord) en kijk midden in beeld onder advanced naar...... firewall,
ga daar naartoe en klik op "config".
Het volgende scherm dat je te zien krijgt begint bovenaan met een vinkje bij "firewall enabled". Haal het vinkje weg en hij is uitgeschakeld.

Waarom zou je 'm uit willen schakelen ?

[offtopic] wist je trouwens dat door een kaart te plaatsen in de routermodem het ding Wireless wordt? (Zie de handleiding)

Laatst bewerkt:
Wil hem uitzetten om een bestand via Azureus te downloaden, maar haal maar 2-10 kb/s. Het gaat om een gamedemo van 1,3 Gig. Of zal het niet helpen de firewall van de router uit te schakelen ?

DAAR kan ik je helaas geen antwoord op geven. De instellingen van de modemrouter heb ik gewoon uit de handleiding gehaald maar verstand ervan hebben, nee ;) :D Ik weet van 90% van de gebruikte kreten bij de instellingen niet eens waarover ze gaan.......... ;) maar dat hoeft gelukkig ook niet, daar zijn dan weer de handleidingen voor om ze aan de gang te krijgen.
Heeft Azureus niet een of ander forum?

Nee heb je, ja kun je krijgen, wat houdt je tegen om even te experimenteren met het vinkje...... ?

Laatst bewerkt:
Je kan het vinkje (voor de broodnodige veiligheid) daarna weer terugzetten.
Suc6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan