Laatste bijdragen

• NoellaG
    NoellaG reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    Dat noemt men de definitie respecteren. Hou het eenvoudig: om het aantal jaren te berekenen kijk je naar het jaartal (zie mijn...
  • xps351
    xps351 reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    Rekenkundig heeft @Enigmasmurf vast gelijk, maar er is ook nog zoiets als het algemene spraakgebruik. Daarin nemen we het allemaal niet...
  • NoellaG
    En om het aantal maanden te berekenen kijk je toch nooit naar het aantal dagen??????
  • NoellaG
    Je hoeft toch alleen maar het aantal dagen te tellen dat overblijft nadat je de complete jaren en maanden hebt berekend, dus het aantal...
  • marianneke
    marianneke reageerde op het onderwerp Opgelost Muziekbingo.
    Alle vakjes waar een bepaald cijfer in staat, heeft dat cijfer een koppeling met de titel die bij dat nummer hoort. Dus in het eerste...
  • E
    Enigmasmurf reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    En waar precies heb ik dat beweerd? Of nog maar geïnsinueerd? Het enige punt dat ik wou maken is: als je, naast desgevallend jaren, x...
  • OctaFish
    OctaFish waardeerde Aar's bericht in het onderwerp Windows 10 geblokkeerd met Leuk Leuk.
    Tja, dan ben je aangewezen op je recovery-codes die je achter de hand zou moeten hebben. Zo niet, dan vrees ik dat je je zelf tegen je...
  • SjonR
    SjonR reageerde op het onderwerp Opgelost Muziekbingo.
    Nee, wat mij betreft niet duidelijk. Bij welke actie moet wat kleuren?
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    Wat TS wil, is weten hoeveel maanden én dagen. Dan maakt het uit of je de berekening in februari ziet, of in augustus. Puur vanwege het...
  • K
    kerkuil reageerde op het onderwerp Computer Blokkeerd.
    Reparatie gedaan maar nog niet opgelost
  • F
    Staat in een cel (of reeks cellen)
  • marianneke
    marianneke heeft het onderwerp Opgelost Muziekbingo geplaatst in Excel.
    Voor een terugkerende aktiviteit die ik in ons buurthuis ga organiseren wil ik zelf bingokaarten maken op basis van verschillende...
  • B
    Bart100 reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    Ja, ok. Hartelijk dank voor de hulp.
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp verwijderde foto's terughalen.
    Een goede tip: Nu je je het verlies van je bestanden hebt geconstateerd. Ga zeker geen nieuwe software installeren of andere data...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp DKIM in spam map.
    Maar heb je DKIM ook in je control panel goed staan? Je hebt wel een MX-record in je DNS?
Terug
Bovenaan Onderaan