Laatste bijdragen

• NoellaG
    NoellaG reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    @OctaFish: wel veel stappen hé 😇
  • E
    Enigmasmurf reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    Zo klonk het niet... Je post gaf de indruk dat die aan mij was gericht, en als je het dan over een verkeerde assumptie hebt, tja. Maar...
  • NoellaG
    @Enigmasmurf: ik geef je toch gelijk???? Alleen een wat meer algemene uitleg.
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    Gelukkig nog nét binnen de 40 berichten gebleven; dit draadje begint ouderwets te worden qua lengte. En het is in beginsel zo'n simpele...
  • E
    @NoellaG Doe je dat nu opzettelijk? Dat is toch exact wat ik zelf probeer te laten doordringen!
  • OctaFish
    Tellen doe ik nooit zelf, daar heb ik mijn personeel voor. En blijkbaar heb je nog ergens een pot zout gevonden die je niet meer nodig...
  • NoellaG
    Maanden zijn geen wiskundige begrippen, du kan je er niet wiskundig mee rekenen. Je gaat uit van een verkeerde assumptie.
  • NoellaG
    Trouwens, op Belgische vingertjes geteld zitten er 22 dagen tussen 14/2/2025 en 8/3/2025 25 dagen tussen 14/7/2025 en 8/8/2025?
  • E
    @ OctaFish, Zullen we het er dan op houden dat we los van elkaar tot dezelfde slotsom zijn gekomen (zie mijn link in #20, een link...
  • OctaFish
    Bedenk wel dat de functie van Peter foute uitkomsten levert. Gebruik op eigen risico :).
  • OctaFish
    Ik had jouw eerste bijdrage gemist, en bij de tweede was je te laat, ik was je voor. Ik ben het dus niet met jou eens, maar jij met mij :D.
  • OctaFish
    En levert verkeerde uitkomsten op. Mijn verhaal klopt (zie #27), en levert de juiste uitkomsten. Elke andere redenatie levert een andere...
  • Tech8
    Tech8 reageerde op het onderwerp Opgelost Overuren.
    Hey AHulpje, was net bezig met je eerste voorstel en zag dat het niet echt deed wat we wouden, nu zag ik je tweede voorstel en dit is...
  • bmwpiet
    Bij een Samsung A16 steeds heel langzaam laden. Geen lader bijgeleverd Nu laden met 5V , 1A lader. Ook div kabels geprobeerd. Het is...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Computer Blokkeerd.
    Geef eens de specificaties van de pc door. Type, model etc. hoe oud? W10 heeft onder > Instellingen ook Probleemoplossers
Terug
Bovenaan Onderaan