Laatste bijdragen

• Aar
    Aar reageerde op het onderwerp windows dvd iso gevraagt.
    Oh ja, begin niet aan die 'dark sites', want dat is alleen maar onbetrouwbare troep. Microsoft biedt een ISO aan, en normaal moet dat...
  • J
    Heb je wel de beschikking over the Automate tab? Wellicht kan je een Office Scriptje maken dat iets dergelijks doet...
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp windows dvd iso gevraagt.
    Dat is gissen natuurlijk. Krijg je een foutmelding als die installatie wordt afgebroken.
  • O
    odyusa reageerde op het onderwerp windows dvd iso gevraagt.
    welk probeemmag dat dan wezen. pc is gloed nieuw.
  • edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp windows dvd iso gevraagt.
    Dat de installatie wordt afgebroken heeft niets met die download te maken. Die ISO van Microsoft zelf is prima. Je hebt dus een ander...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    Zoals ik al schreef: dat is totaal niet moeilijk. En voor jou een stuk leerzamer. Iemand is wijs geworden door lui te zijn :). En dan...
  • O
    odyusa reageerde op het onderwerp windows dvd iso gevraagt.
    hoi dat werkt helaas niet instalatie word afgebroken ik zoek nog steeds een clean iso op de donkere sites staan er genoeg maar weet...
  • J
    Gaat helaas niet, deze beperking is "hard". Wel kan je natuurlijk met VBA aan de slag.
  • bmwpiet
    bmwpiet reageerde op het onderwerp Opgelost Samsung A16 langzaam laden.
    Heb er eentje. Niet die uit de folder, die moesten ze bestellen. Verkoper had er geen bal verstand van. In andere winkel ,, die met een...
  • R
    remmie63 reageerde op het onderwerp Dagen van de maand.
    Ja, klopt helemaal! Er is wel geen officieel personeelsnr maar dat kunnen we zelf aanmaken. Ik zal er eens goed naar kijken. Bedankt!
  • peter59
    peter59 waardeerde snb's bericht in het onderwerp Dagen van de maand met Leuk Leuk.
    Het valt te overwegen om, als je van een automatiseringshulpmiddel gebruik maakt, wat meer faciliteiten van de software te gebruiken...
  • J
    jlsaccess reageerde op het onderwerp Exacte leeftijd berekenen.
    Ik wil iedereen hartelijk danken voor het meedenken in de oplossing. Voor mij de eerste vraag die ik als beginneling ooit heb gesteld en...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    Zoek gewoon op internet een handige Live OS die je wilt gebruiken: Ubuntu, Knoppix (geen idee of die nog actueel is), Debian... ik noem...
  • B
    Bart100 reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    Weet niet zo goed hoe dat moet , maar ik zoek even verder.
  • B
    Bart100 reageerde op het onderwerp Windows 10 geblokkeerd.
    Ok, maar waar kom ik aan de Boot usb? Usb's heb ik genoeg maar niet met een Windows versie.
Terug
Bovenaan Onderaan