Laatste bijdragen

• A
    Hallo, Ik werk al een tijdje met Windows 11 en krijg dagelijks de melding: Probleem met Microsoft account...
    • Fs Cap 1.webp
    • Fs Cap 2.webp
    • Fs Cap 3.webp
  • S
    satfrico1 reageerde op het onderwerp Geen netwerkadapter meer.
    Beste Lange Pier, ik ben thans aan het werk en kan even niet kijken, maar ik zal daar eens een kijkje nemen in de bios of de adapter...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Opgelost apestaartje @.
    Met die oog-toggle knop aan de rechterkant, kan je het wachtwoord even zichtbaar maken. Dan weet je zeker of het klopt. Je kan ook...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Schakelbord aantal knoppen.
    Aan een plaatje hebben we niets. En zoals je kunt zien: je schakelbord is gewoon een formulier. En een aantal subformulieren. Met een...
  • S
    Skip66 reageerde op het onderwerp Schakelbord aantal knoppen.
    Ik zie dat ik mij heb vergist. Er kunnen maar 8 knoppen worden toegevoegd. Ik kan het access bestand niet toevoegen. Wel een foto. Hoop...
    • voorbeeld schakelbord.webp
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Schakelbord aantal knoppen.
    Dan zit ik in de 'sommigen' groep. En: surprise, surprise, jij ook 😀. Een schakelbord is in essentie namelijk... een formulier. Alleen...
  • xps351
    xps351 reageerde op het onderwerp Schakelbord aantal knoppen.
    Als je niet zegt wat het is, kunnen we je ook niet helpen het uit te voeren. Daar hoor ik ook bij. Als je tegen de beperkingen van het...
  • S
    Skip66 heeft het onderwerp Schakelbord aantal knoppen geplaatst in Access.
    Ik ben nog steeds een gebruiker van access schakelbord. Ik kan echter maar 7 knoppen kwijt per item. Bestaat er een mogelijkheid om dit...
  • J
    jverkerk reageerde op het onderwerp Geen netwerkadapter meer.
    Haal de stroom eraf verwijder de ronde zilveren batterij van je moederbord. Wacht een minuutje en plaats hem terug. Start de pc op. Dit...
  • L
    Lange Pier reageerde op het onderwerp Geen netwerkadapter meer.
    https://www.gigabyte.com/nl/Motherboard/Z490-UD-rev-10 Staat die lan adapter wel of niet in de bios? en ook aan? Installeer eens de...
  • S
    satfrico1 reageerde op het onderwerp Geen netwerkadapter meer.
    Sorry, had ik misschien ook in mijn verhaal moeten zetten, ik heb deze stap ook al gedaan, ik heb ook de bios gereset naar default...
  • J
    jverkerk reageerde op het onderwerp Geen netwerkadapter meer.
    Misschien, Zet de pc volledig uit en haal de stroomkabel uit de voeding. Houd de aan/uit-knop van de pc ongeveer 30 seconden ingedrukt...
  • S
    satfrico1 heeft het onderwerp Geen netwerkadapter meer geplaatst in Randapparatuur, Netwerk.
    Beste allemaal, Ik heb een gigabite Z490 UD moederboard en een gigabyte rtx 2070 videokaart. Ik wilde hem updaten met een gigabite rtx...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost apestaartje @.
    Je denkt dat er iets fout zit. Ik zie geen fout. Gewoon alles goed invullen en dan op inloggen drukken. Weet je wel zeker dat je het...
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Opgelost apestaartje @.
    Dan ligt het volgens mij gewoon aan de website van Gall & Gall.
Terug
Bovenaan Onderaan