Laatste bijdragen

• R
    Ronjan heeft het onderwerp Exel foutje geplaatst in Excel.
    Als ik in exel een pronostiek wil invullen en de punten laat optellen geeft exel altijd 1 punt terwijl de uitslag nog niet ingegeven is...
  • N
    Beste Octafish, Bijgaand het bestand, alleen niet als sjabloon omdat dit niet is toegestaan.
  • OctaFish
    Eerst een misverstand wegnemen dat ik bespeur in je verhaal: een Word sjabloon hóef je niet apart op te slaan als een Word document. Als...
  • N
    nando64 heeft het onderwerp Opgelost Word sjabloon opslaan en mailen geplaatst in Word.
    Beste leden, Ik heb een Word formulier (sjabloon) waarin ik een opdrachtknop heb geplaatst. Via die opdrachtknop wil ik het sjabloon...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Excel is even het noorden kwijt.
    1. Druk Esc-key 1 of 2 maal 2. Druk F8 3. Controleer ScrLk en op On-Screen Keyboard Blijven Fn-key, Ctrl-key vastzitten? Is er sprake...
  • AlexCEL
    AlexCEL reageerde op het onderwerp Excel is even het noorden kwijt.
    Ik heb je vraag letterlijk in CoPilot gezet met het screenshot. Hieronder het antwoord: Wat je beschrijft is een heel herkenbaar...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Opgelost excel traag.
    De formule is logisch correct, maar extreem traag (traagheid is logisch bij 800.000 regels) omdat de gehele kolommen (E:E, F:F, etc.) in...
  • cow18
    cow18 heeft het onderwerp Excel is even het noorden kwijt geplaatst in Excel.
    ik zit zo nu en dan zonder uitleg vast in excel. Ik krijg enkel zo'n dikke "+" of een symbooltje met 4 pijlen in de windrichtingen en...
    • 1778229785569.webp
  • peter59
    peter59 reageerde op het onderwerp Opgelost excel traag.
    Of geen hele kolommen gebruiken bij je berekeningen. Of gebruik een tabel in combinatie met power query. Vraagje: Welke versie van excel...
  • S
    Stephan132 reageerde op het onderwerp Opgelost excel traag.
    hoe zou ik dit kunnen doen dan?
  • S
    Stephan132 heeft het onderwerp Opgelost excel traag geplaatst in Excel.
    hoi ik had eens een vraagje ik heb een bestand met 800000 regels die zoekt naar een ander tablad voor alternatieven. Hier gebruik ik...
  • S
    Snulk reageerde op het onderwerp alles in 1 rij.
    Wow wat een reacties. Allen bedankt !!! Ik ga het bestuderen. Power Query is natuurlijk geweldig, maar ik moet het nog uitleggen aan...
  • AlexCEL
    AlexCEL waardeerde JEC.'s bericht in het onderwerp alles in 1 rij met Leuk Leuk.
    Hier nog een formule optie =HSTACK(UNIQUE(B4:B9);WRAPROWS(TOCOL(IF(LEN(D4:F9);D4:F9;NA());2);2)) 1778178702 En nog een extra Power...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Opgelost aan welke tabel toevoegen.
    Je hebt nog recht op de uitleg waarom jouw query niet werkt, en hoe je hem werkend kunt maken. SELECT t_Agenda.agendaID...
  • JEC.
    JEC. reageerde op het onderwerp alles in 1 rij.
    Hier nog een formule optie =HSTACK(UNIQUE(B4:B9);WRAPROWS(TOCOL(IF(LEN(D4:F9);D4:F9;NA());2);2)) 1778178702 En nog een extra Power...
Terug
Bovenaan Onderaan