Laatste bijdragen

• edmoor
    edmoor reageerde op het onderwerp Probleem met waarde.
    Inderdaad. Of wat snb in #7 liet zien.
  • M
    Mark_68 reageerde op het onderwerp Probleem met waarde.
    Dank je wel, weer wat geleerd, dus om een getal weg te schrijven als getal CDbl gebruiken?
  • edmoor
    Klopt. Dat komt omdat de VBA code nog steeds tekst invult in plaats van een getal. Maak er dit van: Private Sub txtMgperc_Change()...
  • M
    Maar als ik de celeigenschap op getal zet veranderd er niets
  • Aar
    Aar waardeerde femke98's bericht in het onderwerp Vreemde e-mails van Facebook met Leuk Leuk.
    Ik krijg ze ook hoor, maar lees ze niet eens, gaan gelijk de prullenbak in. En een kwartier zoeken is wel heel weinig ;) want ik zie...
  • edmoor
    De waarde in cel F23 wordt door de formule als tekst gezien en niet als getal.
  • M
    Beginnen bij userform product, daarna op zam dan bij kwaliteit zoeken naar 3121 en in het lege vak 12500 daarna op vullen
  • edmoor
    Plaats een voorbeeld documentje.
  • M
    Mark_68 heeft het onderwerp Probleem met waarde geplaatst in VBA (Visual Basic for Appl.).
    Ik heb het volgende probleem, Op het werkblad BerekeningZam word de waarde in cel E23 overgenomen van een textbox uit een ander...
  • L
    Ludo68 reageerde op het onderwerp EHBO administratie hulp gevraagd.
    Ik denk dat het handig is om het lesnummer met jaar te gebruiken (bijvoorbeeld les 1-25/26 of iets dergelijks. Dan is dat altijd uniek...
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp Vreemde e-mails van Facebook.
    Ik krijg ze ook hoor, maar lees ze niet eens, gaan gelijk de prullenbak in. En een kwartier zoeken is wel heel weinig ;) want ik zie...
  • AlexCEL
    AlexCEL waardeerde oneilboy's bericht in het onderwerp Info uit tabel halen met Leuk Leuk.
    Hoi, nogmaals bedankt het werkt perfect, dank je
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Vreemde e-mails van Facebook.
    Ik kan die e-mails wel op de e-mailsever van mij blokkeren. Maar ik wil bij Facebook gewoon duidelijk maken dat ik die meuk niet wil...
  • S
    Senso reageerde op het onderwerp Vreemde e-mails van Facebook.
    Dan heb je niet gelezen wat er in post 2 staat of je begrijpt het niet. Bij alle informatie geldt dat je altijd je eigen verstand moet...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp Vreemde e-mails van Facebook.
    @Senso Ik heb liever echte bronnen dan mogelijke AI-hallucinaties. Anders kunnen we dit forum wel opheffen. En bovendien linken die...
Terug
Bovenaan Onderaan