Laatste bijdragen

• L
    LWM reageerde op het onderwerp De krant lezen op twee iPhones.
    Bij het AD kan delen wel en bij de Telegraaf kan het niet aldus medewerkers en dan houdt het bij de laatste op.
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Mail bewaren op android.
    Oke dan. https://www.huntress.com/cybersecurity-101/topic/post-office-protocol. Niet de eerste de beste security firma.
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Mail bewaren op android.
    @RogerS: wat jij van TS vraagt, geldt ook voor jou. Er zijn miljoenen gebruikers die nooit problemen hebben gehad met POP3 (waaronder...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp De krant lezen op twee iPhones.
    Sommige mensen kún je gewoon niet helpen, omdat ze maar niet willen lezen. De oplossing voor het delen van je abonnement staat toch echt...
  • L
    Kan wel met Rufus maar indien die BSOD's niet wordt opgelost heb je daar niets aan. Maar eentje die W11 aankan met de laatste hardware...
  • L
    LWM reageerde op het onderwerp De krant lezen op twee iPhones.
    Net contact gehad met uitgever het Mediahuis. Als het abonnement is gesloten op een email account werkt het alleen op dat account. Kreeg...
  • L
    LWM reageerde op het onderwerp Windows laptop geeft continu blue screen.
    Mijn dochter woont elders en die zie ik dat niet doen. Ik wacht even tot ik hoor af wat de reset oplevert. En ze zal toch naar iets...
  • L
    Haal de schijf eruit en koppel die met een externe behuizing aan de nieuwe notebook.
  • Johannes1956
    Johannes1956 waardeerde Senso's bericht in het onderwerp Opgelost Apparaat beveiliging met Leuk Leuk.
    Kijk eens naar het onderstaande: 1. Open Windows Beveiliging: Klik op het Startmenu, zoek naar Windows Beveiliging en open de app. 2...
  • RogerS
    RogerS reageerde op het onderwerp Mail bewaren op android.
    @KoRe . Ik probeer je niet te overtuigen. Ieder zijn eigen mening en ervaringen. Maar deze vragen worden ook door anderen gelezen. En...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp De krant lezen op twee iPhones.
    Dan moet je dus je vrouw uitnodigen. Dat is vrij simpel, en werkt perfect. Nooit problemen met vragen als: "heb je de krant nou nóg niet...
  • V
    Vriesacker reageerde op het onderwerp Opgelost Voetbalkalender bestand.
    sorry, effe gebrek aan tijd, ik heb een aparte sheet bijgevoegd met de datums van ieder jaar en dan een koppeling gemaakt.
  • srpchulp
    srpchulp reageerde op het onderwerp De krant lezen op twee iPhones.
    Ah, dat zou verklaren waarom mij vrouw en ik geen probleem hebben met het lezen van de digitale krant: we doen dat nooit op het zelfde...
  • OctaFish
    OctaFish reageerde op het onderwerp Mail bewaren op android.
    Leeftijd hoeft het probleem niet te zijn, je bent niet de enige 70+er hier. Wat je vraagt, is daarentegen wél een probleem. Het hele...
  • OctaFish
    OctaFish waardeerde RogerS's bericht in het onderwerp Mail bewaren op android met Leuk Leuk.
    Iedereen die in de IT werkt en al een tijdje meegaat die heeft zeker nog gewerkt met POP3 en zich daar ook regelmatig aan lopen ergeren...
Terug
Bovenaan Onderaan