Laatste bijdragen

• S
    Beste mensen het is opgelost. Inderdaad is dit hetzelfde als F-Secure. Enige wat ik moest doen was : 1. Open the F-Secure app. 2. On the...
    • 1788510568876.webp
  • Aar
    Aar waardeerde puntXYZ's bericht in het onderwerp bad hostings met Leuk Leuk.
    En we gaan nog niet naar huis nog lange niet nog lange niet.
  • puntXYZ
    puntXYZ reageerde op het onderwerp bad hostings.
    En we gaan nog niet naar huis nog lange niet nog lange niet.
    • 1788508989219.webp
  • femke98
    femke98 reageerde op het onderwerp bad hostings.
    Dat doe je maar in een andere topic. ;)
  • puntXYZ
    Maar we moeten ook wat te kletsen hebben op dezznt vrijdag ;-)
  • femke98
    ach jongens, maak je nou niet druk om mijn domein en een subdomein. Ik hoef er niet van te leven. Laat lekker gaan.
  • puntXYZ
    puntXYZ waardeerde Aar's bericht in het onderwerp Installatie wordpress met Leuk Leuk.
    127.0.0.1 www.wordpress.test 127.0.0.1 wordpress.test Dit is de beste toevoeging. Ik gebruik altijd de .test extentie voor mijn...
  • puntXYZ
    puntXYZ waardeerde femke98's bericht in het onderwerp bad hostings met Haha Haha.
    Allereerst heet ik geen Angela69 ....... Ten tweede gebruik ik altijd steunpuntwp.nl Dat deze doorlinkt maakt niet uit. Ik ben toch aan...
  • puntXYZ
    Al maak je er een frameset cloak van dat staat ook al beter voor Jan met de pet, ;-)
  • femke98
    Allereerst heet ik geen Angela69 ....... Ten tweede gebruik ik altijd steunpuntwp.nl Dat deze doorlinkt maakt niet uit. Ik ben toch aan...
  • puntXYZ
    puntXYZ waardeerde Aar's bericht in het onderwerp bad hostings met Leuk Leuk.
    Waarom linkt steunpuntwp.nl naar https://steunpuntwp.angelavanderploeg.nl/, en dus op een eigen subdomein? Is de steunpuntwp.nl niet...
  • Aar
    Aar reageerde op het onderwerp bad hostings.
    Waarom linkt steunpuntwp.nl naar https://steunpuntwp.angelavanderploeg.nl/, en dus op een eigen subdomein? Is de steunpuntwp.nl niet...
  • femke98
    Hier werkt het gewoon goed. Ook FF. In Chrome trouwens niet, raar.
  • puntXYZ
    AI-overzicht Een synchronisatiefout in Firefox Sync of een vastgelopen cache kun je meestal snel zelf oplossen. Hier zijn de meest...
  • puntXYZ
    • 1788507224261.webp
Terug
Bovenaan Onderaan