Mening over dit game-systeem :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over DVI het is echt zonde als je VGA gaat nemen;)>.. dvi is de nieuwe uitgang en veel beter. En het verschil tussen 22 en 23 inch merk je bijna niet;)
oke.. is er veel verschil qua uitgangen dan? heeft dat bv. betrekking op beeldkwaliteit?

@raoul, die monitor is idd een goeie keus :) had hem zelf ook al gezien bij kieskeurig.nl
weet alleen niet of je het weet ;) maar hij is €159 in plaats van €134 :) (bij Salland)
heb even naar een alternatief gezocht.. en daarbij kwam ik op een 20" met DVI-aansluiting
link: -->
http://www.4launch.nl/shop/product/053390/-tft-monitor-w2052tq-pf-20---dvi--zwart-/kieskeurig ==> €113

Dat is dus een andere site dan waar ik me PC samenstel, maar dat maakt niet uit :)

Beetje mee eens allemaal? ;)

(Moet mijn videokaart GTX275 dezelfde resoluties ondersteunen als mijn monitor?
GTX275 --> 1920x1080, 1280x720, 2560x1600
LG-scherm--> 1680 x 1050
Zoals jullie zien niet hetzelfde. Is deze combinatie dan mogelijk?
Zoja: op welke resolutie moet ik dan spelen? (a.u.b. deze vraag graag beantwoorden :)!))

Bedankt! :D

edit: ik heb nog een beeldscherm gevonden:
http://azerty.nl/producten/product_...-1000-1-20000-1-dynamisch-2-ms-0-248-mm-.html
Maar deze kies ik alleen als mijn 1ste keuze niet mogelijk is :eek:
 
Laatst bewerkt:
Die goedkope, als je weinig geld hebt.
En anders zou ik toch eerder naar de samsung 2043BW / 2243BW kijken.

En wat ik met mijn vorige post bedoelde: Bij 4launch is dezelfde monitor 5 euro goedkoper. Maar je betaalt wel 10 euro aan verzendkosten. Dit terwijl je ook bij salland gaat bestellen en daar toch al de verzendkosten betaald.
Of ga je nu toch voor azerty?
 
ik ben van plan om bij azerty te laten samenstellen, maar ik ben nu ook beetje prijzen aan het vergelijken. Op 4launch.nl kwam ik op hetzelfde bedrag uit.. Zonder BTW:confused:
Salland vind k minder goede site, dus ik blijf qua computer bij azerty.

Voor beeldscherm maken me de sites niet zoveel uit, zolang het maar via rembours bezorgd kan worden :)
 
ik ben van plan om bij azerty te laten samenstellen, maar ik ben nu ook beetje prijzen aan het vergelijken. Op 4launch.nl kwam ik op hetzelfde bedrag uit.. Zonder BTW:confused:
Salland vind k minder goede site, dus ik blijf qua computer bij azerty.

Voor beeldscherm maken me de sites niet zoveel uit, zolang het maar via rembours bezorgd kan worden :)

Volgens mij heb ik op de vorige een systeem gepost met 22inch monitor, onder de 1100 euro @ Sallandautomatisering.
Wat is er mis met de site van Salland, de zoekfunctie werkt tenminste naar behoren. Verder zijn producten ook netjes gesorteerd.
Bij Azerty is het nog steeds een rommeltje sinds ze de layout veranderd hebben, heel veel producten zijn nog niet gesorteerd, zoekfunctie werkt ook niet goed, probeer maar is de CM 690 van Cooler Master te vinden met de zoekfunctie, en zo zijn er nog vele andere producten.
 
Volgens mij heb ik op de vorige een systeem gepost met 22inch monitor, onder de 1100 euro @ Sallandautomatisering.
Jah klopt :) maar ik ging toch nog even verder zoeken naar een scherm en kwam hier op uit:
http://www.vergelijk.nl/lcd_monitor/acer/x233hb/specs.rhtml
die koop ik bij www.4monitor.nl

volgens mij is ie beter :D
in ieder geval:
DVI-aansluiting
1920x1080 (Full HD)
23"
Goedkoper :)

Als deze toch niet goed blijkt te zijn is en blijf mn 2e keus de philips
Systeem koop ik wel bij Azerty, zoiezo :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan