nieuwe pc aanschaffen voor games

Status
Niet open voor verdere reacties.

benniebaljeu

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2009
Berichten
17
Ik heb totaal geen verstand van computers zelf, maar ik heb een laptop die niet geschikt is voor gaming.
Dus ik wil nu een pc aanschaffen die daar wel voor geschikt is.
Een laptop heb ik liever, maar ik heb via via gehoord dat die niet echt geschikt zijn voor games.

Doel is dus: Gaming
Budget: het liefst onder de 1000 als dat niet mogelijk is 1000-1500 ( zoals gezegd, ik zou niet weten hoeveel een goede pc/laptop kost)

De rest weet ik niet wat ik erbij moet zetten, maar ik wil graag age of empires 3 spelen en oblivion lijkt me ook wel wat.

Suggesties?
 
dan zou ik toch oor een quad core gaan
4 gb ram
sterke videokaart dan kan je daar lang mee doen
ik zou 260 gtx nemen je kan ook nog hoger gaan he
xp pro 64 bit
700 watt voeding is ook sterk genoeg
 
heb je misschien een link van die computer met kenmerken enzovoorts, want ik zou niet weten wat je allemaal bedoelt met die voeding
 
hij geeeft enkel maar wat tips om een pc (te laten/zelf) samenstellen.

Maar geloof me om een pc te hebben om oblivion en age of empires 3 te spelen heb je echt geen 1000 euro nodig:thumb: Je kan zelfs een laptop nemen als je die 2 spellen wilt spelen.
 
Ik ga nu op azerty een computer voor je samen stellen , ik geef je zo de link in deze post!
Kun je misschien wat spelletjes noemen die je graag zou willen spelen ?

Ik heb even wat voor je bij elkaar gezocht.
Lijkt me dat je hier voorlopig mee vooruit kunt

Link weggehaald , paar foute producten in gezet. Neem even een kijkje bij het systeem dat The_Robin voor je heeft samengesteld!
 
Laatst bewerkt:
@mr skyline

age of empires 3, gta, oblivion dat vind ik echt goede games.
Veel games waarin je vrij kan rondbewegen en strategiespellen.
Geen schietspellen, zoals COD of Halo
 
dan kom je met deze pc al ver dus je kan hem al een tijd gebruiken