nieuwe pc aanschaffen voor games

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben je nu ook een nieuwe pc aan het samenstellen voor je zelf ? Heb je 'n link van je toekomstige systeem :p

Nog niet echt, moet eerst mijn oude verkopen :p maar het komt iets in de richting van het systeem in dit topic, hierbij had ik het over het systeem wat ik in dit topic voor hem het laatste had samengesteld
 
Nog niet echt, moet eerst mijn oude verkopen :p maar het komt iets in de richting van het systeem in dit topic, hierbij had ik het over het systeem wat ik in dit topic voor hem het laatste had samengesteld

Oke.
Even n ander vraagje , hoeveel geld zou ik kunnen vragen voor de volgende onderdelen :p :

Intel E2180 dual core 2GHz
ASrock 4CoreDual-SATA2 , AGP 8x PCI-e 16x slot ( 4x mode )
ATI Radeon X1650PRO 512 MB , Vista Ready.
Kingston DDR2-667 2 GB ( 2x 1 GB )

Hoeveel geld denk je dat het waard is , ik ben ook bezig met wat nieuwe onderdelen maar aan de oude heb ik niks :p
 
ja klopt en als die niet kan regel ik wel wat:thumb:
Ik vind het bedrag wat azerty ervoor vraagt bijna diefstal.

Met een beetje hulp van ons kan je het zelf. Vista is niet zo moeilijk als bijv Windows 98 in het verleden. Cd erin de opdrachten op het scherm uitvoeren.
daarna als je je bureaublad hebt de moederbord cd-rom erin. Alle drivers installeren.
Daarna even de drivers van de videokaart downloaden en installeren.

Misschien kost het je wat tijd en gaat het de 1e keer niet zo goed: je leert er veel van en uiteindelijk kan je weinig (niets) verzieken met de installatie. Het ergste wat kan gebeuren is dat je opnieuw moet beginnen met de installatie.. :)
 
Salland assembleert voor 45 euro.
Vista kan ook voor je geïnstalleerd worden, is 5 euro duurder.

Maar Vista installeren is geen zak aan.
DVD erin, opstarten vanaf de DVD, installatie doorlopen:
http://www.websonic.nl/pctips/windowsvista/vista_installatiewindows.php

Maar Salland doet het voor je, deze samenstelling:
29bf56r.png

Nog 3 euro goedkoper dan Azerty.
Andere harde schijf, namelijk de WD Black 640GB, een van de snelste mainstream schijven.

Waarom ga je niet gewoon Windows 7 gebruiken btw?
 
Komt niet vaak voor dat Salland echt goedkoper is :thumb:
Tja windows 7... ik ben bang dat dit wel ingewikkeld wordt voor hem. Maar das puur mijn inschatting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan