nieuwe pc aanschaffen voor games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maar , heeft ie dat ook écht nodig ?

EDIT :

@ mr skyline

dat scheelt veel in prijs zeg..... Wat is nou het verschil met die andere pc?

Klik even opnieuw op de link , ik was het OS vergeten.

Het verschil is , dit is meer een budget-gamers PC. Ik denk niet dat je hele zware spellen gaat spelen , deze is voldoende voor jou denk ik. Die andere is echt 'zwaar' . Het scheelt flink in de kosten , en deze goedkopere gaat ook gewoon heel lang mee.

Aan jou de keuze. Natuurlijk helpen we je daar bij :p

EDIT 2 : Je kunt evt. ook besparen op je besturingssysteem en Vista Home Premium te kopen. Binnenkort komt windows 7 toch al uit.

Klik even hier ( sorry voor de zoveelste wijziging ) : http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[79017]=1&product[97592]=1&product[205284]=1
 
Laatst bewerkt:
Maar , heeft ie dat ook écht nodig ?

EDIT :



Klik even opnieuw op de link , ik was het OS vergeten.

Het verschil is , dit is meer een budget-gamers PC. Ik denk niet dat je hele zware spellen gaat spelen , deze is voldoende voor jou denk ik. Die andere is echt 'zwaar' . Het scheelt flink in de kosten , en deze goedkopere gaat ook gewoon heel lang mee.

Aan jou de keuze. Natuurlijk helpen we je daar bij :p

EDIT 2 : Je kunt evt. ook besparen op je besturingssysteem en Vista Home Premium te kopen. Binnenkort komt windows 7 toch al uit.

Klik even hier ( sorry voor de zoveelste wijziging ) : http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[79017]=1&product[97592]=1&product[205284]=1

Windows zou ik zelf ook laten en de beta van windows 7 downloaden en als die uit is gowoon windows 7 kopen, die spellen die hij aangeeft (Empine total war) is toch een echt zwaar spel waarbij die wat ik heb samengesteld toch een stuk beter presteert. Want met de hd4770 zou je blij moeten zijn als het spel wel wil spelen op mid (alles op het laagst)
 
Windows zou ik zelf ook laten en de beta van windows 7 downloaden en als die uit is gowoon windows 7 kopen, die spellen die hij aangeeft (Empine total war) is toch een echt zwaar spel waarbij die wat ik heb samengesteld toch een stuk beter presteert. Want met de hd4770 zou je blij moeten zijn als het spel wel wil spelen op mid (alles op het laagst)

Oh ik dacht dat er Age of Empires stond :evil:
 
Oh ik dacht dat er Age of Empires stond :evil:

oeps staat er ook, maar ook gta 3, hiermee kan hij zeker gta IV (4)op high spelen wat een veel mooier spel is dan gta 3. Maar met deze wat ik hem heb aangeraden is toch wel een stuk beter en dat heeft hij nodig als hij er lang mee wil doen.
 
oeps staat er ook, maar ook gta 3, hiermee kan hij zeker gta IV (4)op high spelen wat een veel mooier spel is dan gta 3. Maar met deze wat ik hem heb aangeraden is toch wel een stuk beter en dat heeft hij nodig als hij er lang mee wil doen.

Ik wacht wel even af op zijn reactie , wat hij er van zegt. Budget of toch extreem :p
 
Laatst bewerkt:
amd is ook voor te gamen maar is niet beter als intel intel ken meer aan dan AMD
zoek maar op is bewezen

als bij amd even koeling wegvalt is heel u moederbord en cpu omzeep
bij intel can het gemiddeld 5 min duren voor alles word doorgebrand

Ik geef mr skyline groot gelijk, praat alsjeblieft niet over dingen waar je geen verstand van hebt, zo 'smeer' je mensen verkeerde dingen aan.

Intel en AMD kunnen beiden precies hetzelfde aan, de een iets sneller als de andere, afhankelijk van type/prijs.

Ten tweede: koeling valt nooit 'even' weg. een koeler is stuk of is heel, niet in coma.
Zowel AMD als INTEL hebben ingebouwde tempratuursensoren, die zorgen dat de processor zichzelf uitzet als hij te warm word. Een kapotte processor komt bijna nooit(meer) door overheating. Bovendien neemt een te warme cpu bijna nooit het moederbord met zich mee.

Ik weet niet waarop je dit baseert, maar mischien moet je je eerst eens in zaken verdiepen voor je nutteloze reacties plaatst.

Dan nu ontoppic: persoonlijk zou ik ook voor het systeem van the_robin gaan, dit is een mooi snel systeem waar u veel pelzier van gaat beleven.
 
De vraag is ; heeft de TS dit wel nodig ? Lijkt me niet. Ik zie een duurder systeem als weggegooid geld. Het systeem dat ik liet zien lijkt mij ruim voldoende en kan ook erg lang mee!
 
Voor die €100,00 heb je wel een systeem wat 2 tot 3* zo goed is.
 
Voor die €100,00 heb je wel een systeem wat 2 tot 3* zo goed is.

Tsja , we zullen zien wat de reactie van de TS is . Ik denk dat hij dat systeem van jou niet nodig heeft , en dat dit genoeg voor 'm is. Maar tis nog even afwachten.
 
Ik denk dat het systeem van robin in zijn 1e post prima is. Het beste wat je kan krijgen
Alleen een andere harde schijf. Doe deze maar:
http://azerty.nl/8-857-35626/samsung-spinpoint-f1-desktop-c.html
Heeft hij eigenlijk wel 1 TB nodig?

Anderzijds kan je veel besparen door net een klein beetje minder topprestatie te nemen. Ik denk niet dat dit het systeem van skyline moet zijn, maar iets dergelijks kan wel.

Het ligt er ook een beetje wat hij in de toekomst wil doen:
Wil je graag een 2e HD4890 bij kunnen plaatsen? -> beter moederbord
Wil je graag in de toekomst een betere processor kunnen plaatsen en niet het risico lopen dat je een processor niet kan plaatsen -> neem een ddr3-moederbord
 
ik heb nu zoveel links gekregen dat ik niet meer weet welke de beste is voor mij..... ik had het liefst voor een prijs onder de 1000( 999 is dus goed:p)
 
oke bedankt, maar kan ik dan ook met die pc lang door.. als er nieuwere en betere spellen uitkomen
 
Bij die van marsmannetje moet je wel windows nog zelf installeren, maar hiervoor wist je iemand??
 
Nou dan is het systeem helemaal top.

Hij word door azerty in elkaar gezet en je krijgt op de assemblage 1 jaar garantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan