Rare geluidsprobleem :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProKiller

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2006
hoi. Ik heb een rare geluidsprobleem. Soms terwijl ik bezig ben op de pc, Dan worden mijn geluiden opeens heeeeel zwaar. Net alsof je in het slowmotion praat:confused:
En het begint nu heel irritant te worden :( Kan iemand me alsjeblieft helpen :confused: Alvast bedankt ;)

Soms terwijl ik bezig ben op de pc, Dan worden mijn geluiden opeens heeeeel zwaar. Net alsof je in het slowmotion praat
Tja, met wat ben je bezig? Welk audio-programma maakt die geluiden?

Edit: Welkom op Helpmij!

bijvoorbeeld windows media player of als ik bezig ben met mugen dat is btw een fightgame maker. en mijn vid. card is voodoo . 3dfx. misschien dat je daaraan wat hebt. en ik denk niet dat het bij een soort prog raar doet. of soms als mdplayer open is en als ik nog een venster open bijv een site met geluid lijkt net of het voor hem te druk word met geluiden. maar dat die dat ook doet bij mugen snap ik ook niet

Laatst bewerkt:
mugen zo heet the fightgamemaker lol :). langzamerhand denk ik dat dit een onoplosbare probleem is

Laatst bewerkt:
Blijft de rest van de pc wel normaal reageren? Anders zou je eens kunnen kijken naar stof in de pc, bij een P4 wordt b.v. snelheid naar beneden gebracht als deze te warm wordt, maar dan zou ook je beeld trager moeten gaan lopen.

Ik zou in jouw plaats ook nog controleren of het aan mijn systeemgeluid ligt, ja of nee.
Dus in het Configuratiescherm naar Geluiden en audioapparaten, in het scherm Volume klikken op Geavanceerd onder "Luidsprekerinstellingen". In het scherm Luidsprekers zou ik nakijken of in het selectievak "Luidsprekeropstelling" de juiste opstelling is geselecteerd. Daarna naar het Tabblad Prestaties. De twee schuifregelaars kun je naar links schuiven, eerst een klein beetje en kijken of het geluid verbetert.
Afwachten of het op die manier helpt?

Blijft de rest van de pc wel normaal reageren? Anders zou je eens kunnen kijken naar stof in de pc, bij een P4 wordt b.v. snelheid naar beneden gebracht als deze te warm wordt, maar dan zou ook je beeld trager moeten gaan lopen.

meastro12 het is alleen de geluid die raar doet. en boeing ik ga het ff proberen.

meastro12 het is alleen de geluid die raar doet. en boeing ik ga het ff proberen.

het werkt niet . :( weet je wat. ik denk dat dit probleem niet opgelost kan worden. in ieder geval niet online. bedankt tog voor jullie hulp. maar jullie kunnen wel ff jullie laatste hulp posten want wie weet. maar daarna mag deze geclosed worden. denk dat ik gwn iemand bij moet halen. bedankt voor jullie hulp nogmaals.

Tja, ik zou het niet zo goed weten. We weten je type geluidskaart niet, je Windows-versie niet. Dan wordt het moeilijk. Maar als je deze thread wil afsluiten, dat kan jij doen door de vraag op opgelost :mad: te zetten. En anders moet je meer systeemgegevens opgeven.

Tja, ik zou het niet zo goed weten. We weten je type geluidskaart niet, je Windows-versie niet. Dan wordt het moeilijk. Maar als je deze thread wil afsluiten, dat kan jij doen door de vraag op opgelost :mad: te zetten. En anders moet je meer systeemgegevens opgeven.

proberen kan geen kwaad ;). ik heb windows xp en hoe kan ik mijn gldskaart zien?srry als ik je boos hebgekrege heb wel rspct voor wat jullie doen. alleen omdat ik al zoveel geprobrd heb zei ik dat.

of kan ik een filmpje uploaden zodat je de probleem kan zien en kan horen? gwn via ee n uploadsite?

Ik ben helemaal niet boos, :D ik heb de "boze" smiley bij opgelost gezet omdat je vraag helemaal niet opgelost was. Dat filmpje kijken heeft niet veel zin, omdat mijn systeem hem zou afspelen en niet het jouwe. Neem de moeite om Everest te downloaden van deze site. Zoek dan bij Multimedia en dan Windows Audio en PCI / PnP Audio. Geef door wat je daar ziet staan.

Edit: als jer iemand bij wil halen, dan moet je dat gewoon doen, hoor. Dan zijn we echt niet beledigd of zo. :thumb: Jij beslist natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Ik ben helemaal niet boos, :D ik heb de "boze" smiley bij opgelost gezet omdat je vraag helemaal niet opgelost was. Dat filmpje kijken heeft niet veel zin, omdat mijn systeem hem zou afspelen en niet het jouwe. Neem de moeite om Everest te downloaden van deze site. Zoek dan bij Multimedia en dan Windows Audio en PCI / PnP Audio. Geef door wat je daar ziet staan.

Edit: als jer iemand bij wil halen, dan moet je dat gewoon doen, hoor. Dan zijn we echt niet beledigd of zo. :thumb: Jij beslist natuurlijk.

Ok :o , Maar ik heb gekeken en er stond als volgt. Trident 4DWave NX Sound Accelerator.

Ik heb een download van Trident 4DWave NX Sound Accelerator gevonden. Het is een zip-bestand, begin met hem hier te downloaden.
Zet hem even apart in een nieuw mapje en unzip hem daar. Nog even niets mee doen.
Welke Windows heb je en hoeveel fysiek geheugen? En hoeveel virtueel geheugen heb je ingesteld?

Ik heb een download van Trident 4DWave NX Sound Accelerator gevonden. Het is een zip-bestand, begin met hem hier te downloaden.
Zet hem even apart in een nieuw mapje en unzip hem daar. Nog even niets mee doen.
Welke Windows heb je en hoeveel fysiek geheugen? En hoeveel virtueel geheugen heb je ingesteld?

1024 begin grootte 2048 maximale grootte is de virtueel geheugen en heb windows xp en heb 2 gigabyte ofzo op mijn C schijf

1024 begin grootte 2048 maximale grootte is de virtueel geheugen en heb windows xp en wat is de fysiek geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan