Snelstart iconen zijn steeds weg na het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet er gewoon voor betalen wil je die kunnen gebruiken.

Er staan bij sommige onderdelen van het progje een sterretje, en dat wil dan zeggen dat je daarvoor moet betalen.

Ik heb namelijk hetzelfde probleem als de vragensteller. Heb healas nog geen oplossing kunnen vinden.

Boeing_737

Waar jij over aan het uitleggen bent.

Lange Pier

Heb alles gelezen en het progje uitgeprobeerd
Quick Launch Bar
Set Quick Launch as Default

Dan kan ik niet apply drukken daar deze lichtgrijs wordt en je die dus niet kunt activeren.

Ik reageer op het bericht en kom met conclusies.

Zoals ik al eerder vertelde heb ik nagenoeg hetzelfde probleem dus ik ik hoef geen nieuwe topic te starten.

Hallo ria38, ik heb dacht ik nog een mogelijke oplossing gevonden.
Ga naar Kelly's Korner en scroll naar de regel nummer 30, links. Als je op die regel klikt, opent zich een download-venster. Sla dat bestandje ergens op in tijdelijk mapje, of op je bureaublad. Dubbelklik op dat reg-bestand, waarna je gevraagd wordt of je akkoor gaat met die toevoeging aan het register. Klik OK. Misschien helpt dit wel/ook?

Probeer op die zelfde website ook nog eens deze nummers.

NB: Mijn verhaal over de "rekbaarheid" van het Snelstartvak kan ik beter toelichten met twee plaatjes. Eerst een beeld van een ontgrendelde Taakbalk en het Snelstartvak naar rechts uitgerekt. Het kan nog verder, maar pas op, want als je teveel naar onderen gaat met de muis, heb je ineens een dubbeldikke Taakbalk. (Is natuurlijk te herstellen.)

IconenSnelstart_A.jpg

Het tweede beeld toont het Snelstartvak nadat de muis zoveel mogelijk naar links is geschoven waarna de Taakbalk weer werd vergrendeld. Verder naar links kan niet.

IconenSnelstart_B.jpg

Je hebt zoiets dergelijks toch niet ook al eens gedaan? Soms worden de snelstart-iconen zo wel eens "uit beeld" geduwd.

Laatst bewerkt:
Heb alles gelezen en het progje uitgeprobeerd
Quick Launch Bar
Set Quick Launch as Default

Dan kan ik niet apply drukken daar deze lichtgrijs wordt en je die dus niet kunt activeren.
De in bijgaande post behandelde oplossing heb ik in zijn geheel kunnen uitvoeren. Ik kon zowel "Go to folder" als "Apply" aanklikken. Waarna gevraagd werd om.(...)opnieuw op te starten, was geen echte logoff en na mijn akkoord verdwenen de Takbalk en alle iconen op het Bureaublad, om kort daarna weer terug te komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan