Explorer 7 weer verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou graag willen weten wat de reden is dat men af wil van explorer 7 ?

ik gebruik zowel firefox 2 als explorer 6 en dacht er net over om explorer7 te installeren.....

Mijn reden is dat ik er vanaf wil is dat als ik naar een site ga met IE 7 en klik ergens op dan opent hij hem niet dat is heel raar en dat heb ik bijna met elke site en daarom wil ik eraf maar het lukt niet om het eraf te krijgen.

Ik wil er ook vanaf want sinds IE7 zit er vanalles te klooien, ik weet niet zeker of het door IE 7 komt maar bijna wel zeker... Als ik hem er af wil halen krijg ik wel ff de verontrustende mededeling dat een hele lijst progs mogelijk niet meer werkt!!! Over compatibiliteit gesproken!! Bij microsoft zijn ze opname rijp geloof ik volledig doorgeschoten in veiligheidscorrectheid, doodziek word ik er van. Kan ik hem nu gewoon veilig verwijderen of niet?????

Ik wil er ook vanaf want sinds IE7 zit er vanalles te klooien, ik weet niet zeker of het door IE 7 komt maar bijna wel zeker... Als ik hem er af wil halen krijg ik wel ff de verontrustende mededeling dat een hele lijst progs mogelijk niet meer werkt!!! Over compatibiliteit gesproken!! Bij microsoft zijn ze opname rijp geloof ik volledig doorgeschoten in veiligheidscorrectheid, doodziek word ik er van. Kan ik hem nu gewoon veilig verwijderen of niet?????

Ik wou er eerst wel af maar nu niet meer want hij doet het weer!!!:D Ik heb hem opnieuw gedowload en nou doet hij het goed dus mischien een tip voor iemand anders nou doeidoei

Wat doet ie eigenlijk anders dan IE7?? Ik wacht ook maar even de updates af zal dan wel beter gaan.

Heel vreemd maar het lukt me niet om IE 7 te downloaden, het download proces loopt op een bepaald moment vanzelf vast.

Laatst bewerkt:
ik zou graag willen weten wat de reden is dat men af wil van explorer 7 ?

ik gebruik zowel firefox 2 als explorer 6 en dacht er net over om explorer7 te installeren.....

dat heb ik gisteren ook gedaan en vervolgens kon ik geen online radio meer afspelen, omdat windwos media player telkens vastliep. het cpu gebruik liep op naar 100%. ik heb alles geprobeerd, o.a. via mozilla de link naar wmp gemaakt, wmp gedowngrade naar versie 10, dat alles zonder resultaat. dankzij de tips hier heb ik uiteindelijk ie7 weer verwijderd en met ie6 loopt alles gelukkig weer zoals het was. ik begrijp eigenlijk niet hoe het mogelijk is dat ie7 zoveel problemen veroorzaakt en dat nog wel met windows software. vond het surfen trouwens ook niet echt handig met die tabbladen. het ging ook trager en de geschiedenis kon ik ook niet meer terugvinden.

groeten,
thirza

Ik moet geen IE 7 (dus hoef het er gelukkig ook niet af te halen). Wat mij zo op IE 7 tegenstaat is de veranderde lay-out. De plek van de knoppen, de balken, etc. etc.. En niet alles is weer goed te krijgen.
Ben het volledig met je eens. De knoppen keuze vind ik slecht. Bovendien kun je ze niet verplaatsen. De refresh knop is heel klein ergens weg gestopt bovenin. De directe geschiedenisknop is verdwenen. Moet je eerst linksboven aanklikken of de veel te dicht op elkaar geplakte groene pijlen. Heb geen ervaring met Firefox maar ik zit er over na te denken. Is dit wellicht nu de beste optie??

Ben het volledig met je eens. De knoppen keuze vind ik slecht. Bovendien kun je ze niet verplaatsen. De refresh knop is heel klein ergens weg gestopt bovenin. De directe geschiedenisknop is verdwenen. Moet je eerst linksboven aanklikken op de veel te dicht op elkaar geplakte groene pijlen. Heb geen ervaring met Firefox maar ik zit er over na te denken. Is dit wellicht nu de beste optie??

Laatst bewerkt:
na dé-installatie programma´s kwijt?

Ook mij bevalt IE 7 absoluut niet, ik vind het o.a. heel lastig dat ik dat groene balkje niet meer zie lopen waardoor je kunt zien of de b.v. de website die je aan het openen bent al bijna zover is. Ik was dus al bezig om via de tips in dit forum bezig om in het configscherm de explorer te verwijderen maar tot mijn grote schrik zag ik toen staan dat je alle programma´s die je daarna hebt geinstalleerd waarschijnlijk niet meer goed werken. Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik heb het maar even stop gezet.

Nou voor wat betreft het laden van de pagina ook dat is een heel klein icoontje geworden in het midden. Begrijp ook niet waarom het e.e.a. niet gewoon aangepast kan worden. Icoontjes toevoegen of verplaatsen. Dom dom dom Micro.

Ook mij bevalt IE 7 absoluut niet, ik vind het o.a. heel lastig dat ik dat groene balkje niet meer zie lopen waardoor je kunt zien of de b.v. de website die je aan het openen bent al bijna zover is. Ik was dus al bezig om via de tips in dit forum bezig om in het configscherm de explorer te verwijderen maar tot mijn grote schrik zag ik toen staan dat je alle programma´s die je daarna hebt geinstalleerd waarschijnlijk niet meer goed werken. Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik heb het maar even stop gezet.

Je kunt nog wel zien hoever je pagina is, maar het is een stuk lastiger. Voor mij geen IE7.

De valt nog meer te klagen over IE 7. De pop-up blok werkt niet goed. Zo moet ik elke keer de knop indrukken als ik van Webshots iets wil downloaden. Aanpassen helpt niet. :mad:

groene balkje

misschien een blonde vraag maar waar zie ik dat groene balkje dan?

Dus je bent blond Margriet....:D , maar ehm onderin de balk zie je linksonder Gereed staan, ongeveer 75% rechts staat een klein balkje dat groen wordt als ie de pagina laadt, daarna verdwijnt dat weer.

echt geen groen balkje

Haha PJ, jazeker, ooit was ik blond van nature, nu komt het uit een potje:p
Maar om mijn vraag terug te komen, er komt bij mij geen groen balkje en ook niet dat het voor een bepaald percentage gereed is, ik zie helemaal niks.....
Maar weet jij toevallig of ik alles kwijt ben als ik IE weer ga verwijderen?

Nee dat lijkt mij niet want het gaat alleen om de browser. Vind het wel vreemd dat je het kleine blokje onderaan niet ziet. Staat naast het aardbolletje van Internet en is alleen even actief wanneer je ee pagina opent. Voorlopig houd ik nog even deze browser al ben ik er niet echt gelukkig mee.

Ik heb vandaag IE 7 geinstalleerd, vind het niet veel moet ik zeggen.
Gebruik avant browser die kan er volgens mij wel mee overleg.
Zie tenminste geen problemen.

thank you !!!

Yes PW!!!!!!!!! Je hebt me al geholpen, ik zag ook geen wereldbol dus klikte ik eens in de menubalk en zag dat de statusbalk niet aangevinkt stond. Hartelijk dank :thumb: , ik ben er dus uit!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan