meningen graag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

davepower

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
ik zou graag jullei mening willen hebben over welke ik van de volgende anti virus scanners:

avast 4.7
AVG 7.5
nod32 v2.7
norman anti virus
virusscan 8

welke van deze anti virus scanners raden jullie mij aan?

alvast bedankt

Vaak ook een kwestie van persoonlijke smaak en voorkeur, maar ik ga voor NOD32 zonder die andere programma's iets te kort te willen doen...

Tipje,
gebruik de zoekfunktie van het forum eens. Er zijn vele topic's hierover geweest. Het blijft een persoonlijk iets.

Kaspersky is ook een goede scanner. Zelf gebruik ik(nog) NOD32.

Laatst bewerkt:
Het is ook een kwestie of je een Betaalde of een Gratis versie wilt.

supernova<:shocked:

Ik zou voor de gratis dingetjes gaan, want Avast! en AVG doen echt niet onder voor de duur betaalde ''zware jongens''.

In principe zijn Avast! en AVG zeer goed, maar in t.o.v. de ''zware jongens'' missen ze iets. (vraag me niet wat...)

Ik zou voor de gratis dingetjes gaan, want Avast! en AVG doen echt niet onder voor de duur betaalde ''zware jongens''.

In principe zijn Avast! en AVG zeer goed, maar in t.o.v. de ''zware jongens'' missen ze iets. (vraag me niet wat...)

Tot nu toe heeft avast! nog niks Gemist..!

supernova<:shocked:

Die zwaar in de portomonnee wegen ;)

maar ook, dat ze meestal je systeem meer belasten;)

EDIT:

Avast is moeilijk te gebruiken als je diep in een ''spyware-put'' zit. AVG heeft daarbij een streepje voor.

over het algemeen is Avast een aanrader! (mening)

Laatst bewerkt:
Draai al jaren NOD32 er nog nooit een griepje gehad.

Ben momenteel bezig met de gratis Comodo Antivirus te testen op een ander systeempje.
Vooralsnog werkt ie goed.

NOD32! echt nooit problemen mee gehad.

Heb ooit een 2 jarig licentie ontvangen, werkt perfect.

NOD32 is gewoon een hele goede virusscanner. Maar nadeel: is wat lastiger voor '' beginners '', ze werken nog met barbaarse termen als AMON, EMON, en niemand die weet waar het voor staat.

Norman is goed, maar niet bijzonder.
AVG en Avast heb je, en dat vergeten veel mensen, ook gewoon in de betaalde uitvoering.
En zowel de betaalde versie van AVG als betaalde versie van Avast zijn wat beter dan de gratis versie ervan.

NOD32 is gewoon een hele goede virusscanner. Maar nadeel: is wat lastiger voor '' beginners '', ze werken nog met barbaarse termen als AMON, EMON, en niemand die weet waar het voor staat.
.

AMON = Allround Monitor
DMON = Document monitor
EMON = Email monitor
IMON = Internet monitor

Norton raad ik persoonlijk af, niet dat het slecht is maar het beïnvloed je systeemperformance te veel naar mijn goesting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan