NOD32 + Anti-Spyware???

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijs328

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2007
Hey ik heb dus NOD32.
Maar welke Firewall/Anti-Spyware moet ik daar nou bij doen.
:eek:

ok want ik meende dat nod32 alleen virussen scande is dat ook zo ? als dat zo is dan neem ik comode firewall.
oja trouwes als er een betere (mischien betaalde ik wil er best voor dokken) firewall is welke zou dat dan moeten zijn?

Laatst bewerkt:
Comodo werkt niet op Vista, ik weet niet welk OS je hebt.

Ik gebruik zelf NOD32 + AVG Anti-spyware en Vista Firewall, 100% tevreden!

ik heb windows xp professional sp2
kdenk dat ik sygate pro neem maar welke versie heb je dan ze zeggen dat 5.5 beter is dan 5.6? ofzo want in 5.5 zaten minder bugs.
oja trouwes als je avg anti spy heb en je doet bf2 kan je dan nog inloggen want toen ik internet security had kon ik niet meer inloggen:(

sygateqx1.jpg

werkt perfect en vertraagt quasi niets ...

Dankjewel allemaal
ik heb nu AVG anti spyware plus en sygate pro besteld. 5.6 want 5.5 kan je niet meer krijgen.

Laatst bewerkt:
En als bescherming tegen spyware is Ad-Aware 2007 met Ad-Watch ( Ad-Watch zit niet bij Free, maar bij Plus en Pro ) een optie, of zoals gezegd AVG Anti-Spyware met de bescherming aan ( vervalt in de gratis versie na een tijdje ) of helemaal gratis is Spybot S&D met TeaTimer en de SDHelper aan. Keuze genoeg.:)

En NOD32 scant inderdaad alleen op virussen ( af en toe wordt er een trojan meegepikt, maar voornamelijk virussen ).

Bij vorige bericht stond dit:

En NOD32 scant inderdaad alleen op virussen ( af en toe wordt er een trojan meegepikt, maar voornamelijk virussen ).

Kan ik hieruit begrijpen dat hij slechter is dan AVG en ik die programma niet volledig kan vertrouwen? Ik was van plan om AVG eruit te gooien en Nod32 erop te zetten sinds de ellende van AVG op 24-08.

Ik gebruik al jaren AVG met ZoneAlarm naar tevredenheid en wil alleen wisselenen als andere progr, beter / betrouwbaarder zijn.

Bij vorige bericht stond dit:

Kan ik hieruit begrijpen dat hij slechter is dan AVG en ik die programma niet volledig kan vertrouwen? Ik was van plan om AVG eruit te gooien en Nod32 erop te zetten sinds de ellende van AVG op 24-08.

Ik gebruik al jaren AVG met ZoneAlarm naar tevredenheid en wil alleen wisselenen als andere progr, beter / betrouwbaarder zijn.

Ik heb geen idee waar Michael4446 deze wijsheid vandaan heeft, maar volgens de onafhankelijke test klopt er niets van zijn bewering.
Volgens deze test scoort NOD32 als één na beste op het gebied van trojan herkenning.
http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse_2007_05.php
Ook bij het handmatig scannen staat NOD32 in de hoogste regionen
http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse_2007_05.php

Laatst bewerkt:
Jammer genoeg zijn beiden test voorzien van een error 404.

Ik zal nog even afwachten of er meer reacties komen en/of ik nog wat tegenkom op het www
voor ik besluit of AVG eruit moet en zo ja, welk gratis program er dan op kan .

En als bescherming tegen spyware is Ad-Aware 2007 met Ad-Watch ( Ad-Watch zit niet bij Free, maar bij Plus en Pro ) een optie, of zoals gezegd AVG Anti-Spyware met de bescherming aan ( vervalt in de gratis versie na een tijdje ) of helemaal gratis is Spybot S&D met TeaTimer en de SDHelper aan. Keuze genoeg.:)

NOD32 kan WEL op spy- en adware scannen, kijk maar:

Er kan wel op gezocht worden, maar er werd bij mij bijna nooit iets anders dan virussen gevonden. En als het toch zo goed is met trojans, wordt dat zeker ook aangeraden als trojan-scanner?
Maar ik zal bij deze mijn excuses aanbieden voor mijn foutieve bewering.

Toevoeging: het beschermen van je pc tegen adware en spyware kun je niet toevertrouwen aan NOD32, daarvoor heb je alsnog een ander programma nodig: Ad-Aware met Ad-Watch, Spybot S&D met TeaTimer of AVG Anti-Spyware met de Resident Shield aan.

Laatst bewerkt:
Toevoeging: het beschermen van je pc tegen adware en spyware kun je niet toevertrouwen aan NOD32, daarvoor heb je alsnog een ander programma nodig: Ad-Aware met Ad-Watch, Spybot S&D met TeaTimer of AVG Anti-Spyware met de Resident Shield aan.

Ik denk dat het eerlijker is om te stellen dat het beschermen van je pc tegen adware en spyware kun je niet toevertrouwen aan een anti virusprogramma, daarvoor heb je alsnog een ander programma nodig:.... anders zou het kunnen overkomen dat andere anti virus wel afdoende tegen spy-/ad-/malware beschermen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan