Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok want ik meende dat nod32 alleen virussen scande is dat ook zo ? als dat zo is dan neem ik comode firewall.
oja trouwes als er een betere (mischien betaalde ik wil er best voor dokken) firewall is welke zou dat dan moeten zijn?
Bij vorige bericht stond dit:
En NOD32 scant inderdaad alleen op virussen ( af en toe wordt er een trojan meegepikt, maar voornamelijk virussen ).
Kan ik hieruit begrijpen dat hij slechter is dan AVG en ik die programma niet volledig kan vertrouwen? Ik was van plan om AVG eruit te gooien en Nod32 erop te zetten sinds de ellende van AVG op 24-08.
Ik gebruik al jaren AVG met ZoneAlarm naar tevredenheid en wil alleen wisselenen als andere progr, beter / betrouwbaarder zijn.
En als bescherming tegen spyware is Ad-Aware 2007 met Ad-Watch ( Ad-Watch zit niet bij Free, maar bij Plus en Pro ) een optie, of zoals gezegd AVG Anti-Spyware met de bescherming aan ( vervalt in de gratis versie na een tijdje ) of helemaal gratis is Spybot S&D met TeaTimer en de SDHelper aan. Keuze genoeg.![]()
En NOD32 scant inderdaad alleen op virussen ( af en toe wordt er een trojan meegepikt, maar voornamelijk virussen ).

Toevoeging: het beschermen van je pc tegen adware en spyware kun je niet toevertrouwen aan NOD32, daarvoor heb je alsnog een ander programma nodig: Ad-Aware met Ad-Watch, Spybot S&D met TeaTimer of AVG Anti-Spyware met de Resident Shield aan.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.