Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ff offtopic, maar als je opzoek bent naar een nieuwe game pc.. wat (naast zon kit) heb je dan nog meer nodig? als het teveel is pm me dan aub..
Hypoxia
ja ik heb 8600 GT maar ik kan wel een 8800GT kopen maar dan wordt het te duur.
in welke grot ben jij opgegroeid dan?draaien zal die zeker maar dan kan je niet de update's en zo doen
draaien zal die zeker maar dan kan je niet de update's en zo doen
in welke grot ben jij opgegroeid dan?
Ik heb alle versies van windows gehad, gehacked en gecracked, heb altijd de updates kunnen binnenhalenBeetje goed zoeken op FTD ofzo
![]()
Deze stelling is juist:
Deze stelling is niet juist.
@Pasja,
Onzin!
ohja nu heb ik XP maar dan neem ik denk Vista
hey,
ik heb ook een ILLEGALE windows Vista ultimate but who careshij doet 't ik kan updates doen. Waarom zou je 400 euro uitgeven als 't ook gratis kan :thumb:
Héél simpel,......
omdat je het bericht en de in dat bericht geplaatste linkjes direct boven jouw bericht niet goed hebt gelezen.
Berichten lezen alvorens wat te posten is sowieso altijd wel aan te bevelen........
gamezonex, trek je eigen conclusies en doe wat je meent te moeten doen :
Vista Service Pack 1 pakt illegale Vista-versie aan
maandag 3 maart 2008 - Door: Xander Hoose
Vlak voor het beschikbaar stellen van Service Pack 1 zal Microsoft een update voor Vista verspreiden die illegale versies van het besturingssysteem uitschakelt. De update 'herkent' twee bekende methoden om de activering van het besturingssysteem te omzeilen.
De update zal binnen nu en een week automatisch via Windows Update verspreid worden. De update maakt twee bekende kraakmethoden ongeldig, te weten de 'Grace Timer' en de 'OEM BIOS'-methode. Gebruikers die door de update geïdentificeerd worden krijgen een bericht dat hun Vista-versie niet legaal is. Er zal verder geen actie ondernomen worden, maar met de waarschuwing moet duidelijk worden dat Service Pack 1 niet geïnstalleerd kan worden op dit systeem. Wie dit toch probeert zal bedolven worden onder meldingen dat het besturingssysteem niet legaal is.
De twee kraakmethoden maken gebruik van verschillende gaten in de beveiliging van Vista. Zo zorgt de 'Grace Timer'-methode ervoor dat de periode tussen installatie en activatie oneindig kan worden gerekt; de 'OEM BIOS'-methode zorgt er juist voor dat Vista denkt geactiveerd te zijn op een oem-machine.
Bron
..................en mocht je nog steeds twijfelen of je de illegale versie van die kennis wil gaan gebruiken die hij nog heeft "liggen"; zelfde wijn, alleen uit een ander vaatje : Klik
Daar jij kennelijk nog een redelijke noob bent bij de Helpmij, heb ik voor jou een (welgemeend) advies: waarom zoek je je heil niet bij het een of andere "chatforum" of weet ik wat voor O.H.-forum. Hier proberen wij elkaar met zinnige adviezen te helpen.Deze stelling in onjuist en nog even netjes gezegd BULL****
De reden waarom ik een ilegale Windows Heb, is omdat ik niet honderden euro's wil uitgeven aan een besturingssysteem. Als een studend kun je niet zomaar eventjes een paar briefjes van 100 op de tafel neerleggen. Ik weet dat 't ten strengste verboden is enzo. Maar iedereen overtreed de wet wel is. Niemand is perfect.
Conclussie: ik geef jullie ook hellemaal gelijk dat 't illegaal is, maar niet iedereen heeft evenveel geld. Daar zouden jullie ook is rekening mee moeten houden.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.