Duo of Quad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok ja dat is wel irritand dan gaan we maar is zeiken bij microsoft he;)

ff offtopic, maar als je opzoek bent naar een nieuwe game pc.. wat (naast zon kit) heb je dan nog meer nodig? als het teveel is pm me dan aub..

Hypoxia

Een goede videokaart lijk tmij zeer handig

ja ik heb 8600 GT maar ik kan wel een 8800GT kopen maar dan wordt het te duur.

Je moet dit winrar bestandje uitpakken in een lege map http://files.filefront.com/wga17360rar/;9865954;/f en dan het exe. bestandje uitvoeren dan weranderd het wat details in windows bestanden en kan je de updates gewoon downloaden (IE7 en Media Player 11 kan je niet instaleren!!!!).

werkt perfect bij mij

Gr. Kasper

Ps. als je een beveilegings update van IE7 krijgt instaleer hem gewoon dan word IE7 gewoon geinstaleerd. Heel gek.

ja ik heb 8600 GT maar ik kan wel een 8800GT kopen maar dan wordt het te duur.

Een 8600 GT vind ik al goed genoeg hoor, al heb ik zelf een 8800GT je kan dan wat langer sparen. om een 8800GT te kopen

draaien zal die zeker maar dan kan je niet de update's en zo doen
in welke grot ben jij opgegroeid dan?

Ik heb alle versies van windows gehad, gehacked en gecracked, heb altijd de updates kunnen binnenhalen ;)

Beetje goed zoeken op FTD ofzo ;)

Uiteraard, ik raad het niet aan want het is "verboden" maar ik kan zeggen, alles wat uitgebracht word, hardware of software zal altijd gekraakt te worden door piraten omdat de meeste (oa ik) de prijzen te duur vind.

@Pasja,

Onzin!

ohja nu heb ik XP maar dan neem ik denk Vista

gamezonex, trek je eigen conclusies en doe wat je meent te moeten doen :

Vista Service Pack 1 pakt illegale Vista-versie aan
maandag 3 maart 2008 - Door: Xander Hoose
Vlak voor het beschikbaar stellen van Service Pack 1 zal Microsoft een update voor Vista verspreiden die illegale versies van het besturingssysteem uitschakelt. De update 'herkent' twee bekende methoden om de activering van het besturingssysteem te omzeilen.

De update zal binnen nu en een week automatisch via Windows Update verspreid worden. De update maakt twee bekende kraakmethoden ongeldig, te weten de 'Grace Timer' en de 'OEM BIOS'-methode. Gebruikers die door de update geïdentificeerd worden krijgen een bericht dat hun Vista-versie niet legaal is. Er zal verder geen actie ondernomen worden, maar met de waarschuwing moet duidelijk worden dat Service Pack 1 niet geïnstalleerd kan worden op dit systeem. Wie dit toch probeert zal bedolven worden onder meldingen dat het besturingssysteem niet legaal is.

De twee kraakmethoden maken gebruik van verschillende gaten in de beveiliging van Vista. Zo zorgt de 'Grace Timer'-methode ervoor dat de periode tussen installatie en activatie oneindig kan worden gerekt; de 'OEM BIOS'-methode zorgt er juist voor dat Vista denkt geactiveerd te zijn op een oem-machine.

Bron

..................en mocht je nog steeds twijfelen of je de illegale versie van die kennis wil gaan gebruiken die hij nog heeft "liggen"; zelfde wijn, alleen uit een ander vaatje : Klik

Laatst bewerkt:
hey,

ik heb ook een ILLEGALE windows Vista ultimate but who cares :confused: hij doet 't ik kan updates doen. Waarom zou je 400 euro uitgeven als 't ook gratis kan :thumb:

hey,

ik heb ook een ILLEGALE windows Vista ultimate but who cares :confused: hij doet 't ik kan updates doen. Waarom zou je 400 euro uitgeven als 't ook gratis kan :thumb:

Héél simpel,......

omdat je het bericht en de in dat bericht geplaatste linkjes direct boven jouw bericht niet goed hebt gelezen.

Berichten lezen alvorens wat te posten is sowieso altijd wel aan te bevelen........

Laatst bewerkt:
Quote:
Origineel gepost door Dark
hey,

ik heb ook een ILLEGALE windows Vista ultimate but who cares hij doet 't ik kan updates doen. Waarom zou je 400 euro uitgeven als 't ook gratis kan

Héél simpel,......

omdat je het bericht en de in dat bericht geplaatste linkjes direct boven jouw bericht niet goed hebt gelezen.

Berichten lezen alvorens wat te posten is sowieso altijd wel aan te bevelen........

Nog simpeler: het is illegaal, dus verboden! Als ik op de een of andere wijze de indruk heb gewekt om illegale software te gebruiken goed te keuren is, ben ik misschien niet duidelijk geweest. Ik heb slechts beweerd dat het mogelijk is, en ik weet ook dat alle tegenmaatregelen van MS van tijdelijke aard zal zijn. Ergo, illegale versies van o.a. Windows gebruiken is verboden en ten zeerste af te raden!

Deze stelling in onjuist en nog even netjes gezegd BULL****

gamezonex, trek je eigen conclusies en doe wat je meent te moeten doen :

Vista Service Pack 1 pakt illegale Vista-versie aan
maandag 3 maart 2008 - Door: Xander Hoose
Vlak voor het beschikbaar stellen van Service Pack 1 zal Microsoft een update voor Vista verspreiden die illegale versies van het besturingssysteem uitschakelt. De update 'herkent' twee bekende methoden om de activering van het besturingssysteem te omzeilen.

De update zal binnen nu en een week automatisch via Windows Update verspreid worden. De update maakt twee bekende kraakmethoden ongeldig, te weten de 'Grace Timer' en de 'OEM BIOS'-methode. Gebruikers die door de update geïdentificeerd worden krijgen een bericht dat hun Vista-versie niet legaal is. Er zal verder geen actie ondernomen worden, maar met de waarschuwing moet duidelijk worden dat Service Pack 1 niet geïnstalleerd kan worden op dit systeem. Wie dit toch probeert zal bedolven worden onder meldingen dat het besturingssysteem niet legaal is.

De twee kraakmethoden maken gebruik van verschillende gaten in de beveiliging van Vista. Zo zorgt de 'Grace Timer'-methode ervoor dat de periode tussen installatie en activatie oneindig kan worden gerekt; de 'OEM BIOS'-methode zorgt er juist voor dat Vista denkt geactiveerd te zijn op een oem-machine.

Bron

..................en mocht je nog steeds twijfelen of je de illegale versie van die kennis wil gaan gebruiken die hij nog heeft "liggen"; zelfde wijn, alleen uit een ander vaatje : Klik

Alles kan gekraakt worden, ook de updates en beveiligingen die gemaakt zijn om het hacken tegen te gaan worden binnen een week gehacked.

Je bent al lang lid hier zie ik en je bent vast een oude vent dan zou je bij nu toch wel weten dat je naief bent als je zegt dat het niet kan ;)

Dat het verboden is is een andere verhaal

Deze stelling in onjuist en nog even netjes gezegd BULL****
Daar jij kennelijk nog een redelijke noob bent bij de Helpmij, heb ik voor jou een (welgemeend) advies: waarom zoek je je heil niet bij het een of andere "chatforum" of weet ik wat voor O.H.-forum. Hier proberen wij elkaar met zinnige adviezen te helpen.

Iedereen kan miljonair worden (the American dream) alleen..... niet iedereen wórdt het, m.a.w................

De Helpmij betreft een laagdrempelig forum waar iedereen welkom is en waar dan ook echt mensen met allerlei kennisniveau's op het gebied van pc's aan komen waaien.

Laatst bewerkt:
De reden waarom ik een ilegale Windows Heb, is omdat ik niet honderden euro's wil uitgeven aan een besturingssysteem. Als een studend kun je niet zomaar eventjes een paar briefjes van 100 op de tafel neerleggen. Ik weet dat 't ten strengste verboden is enzo. Maar iedereen overtreed de wet wel is. Niemand is perfect.

Conclussie: ik geef jullie ook hellemaal gelijk dat 't illegaal is, maar niet iedereen heeft evenveel geld. Daar zouden jullie ook is rekening mee moeten houden.

De reden waarom ik een ilegale Windows Heb, is omdat ik niet honderden euro's wil uitgeven aan een besturingssysteem. Als een studend kun je niet zomaar eventjes een paar briefjes van 100 op de tafel neerleggen. Ik weet dat 't ten strengste verboden is enzo. Maar iedereen overtreed de wet wel is. Niemand is perfect.

Conclussie: ik geef jullie ook hellemaal gelijk dat 't illegaal is, maar niet iedereen heeft evenveel geld. Daar zouden jullie ook is rekening mee moeten houden.

Ik denk dat je de "point" mist. De laatste paar berichten gingen over het al dan niet kunnen updaten van Vista. Zoals de situatie nu is / wordt, is dat niet mogelijk, even los van wat sommige zogenaamde deskundigen ervan menen te weten.

Dat Windows daarentegen duur is, bestrijdt niemand. Anderszins is het toch ook zo dat iedereen een auto koopt naar zijn portemonnee en niet altijd in staat is de laatste nieuwe te kopen? M.a.w. als je geen Vista kunt of wilt betalen, waarom zou je 'm dan moeten hebben, daar waar op de pc waarachter je werkt, ongetwijfeld Windows '98 / ME / 2000, of XP zal zitten.

Je zegeningen tellen, i.p.v. steeds meer willen heeft toch ook wel wat?

Hey,

Maar XP ondersteunt weer geen Direct X10 en ik game zwaar veel. Ik heb ook XP naast Vista op m'n pc staan mijn XP is Legaal alleen mijn vista niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan