frankwannet
Inventaris
- Lid geworden
- 6 jun 2006
120 post"s voor een virusscanner?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad
Het gaat meer over een discussie van wie er nou gelijk heeft , dan dat ik geholpen word met mijn vraag
Mijn eisen :
Snel updaten
Licht programma
Makkelijke interface
Een virusscanner met kwaliteit
Firewall
Mailscanner
Meer kan ik zo even niet bedenken. Eset bevalt me wel héél erg goed
Inderdaad
Het gaat meer over een discussie van wie er nou gelijk heeft , dan dat ik geholpen word met mijn vraag
Mijn eisen :
Snel updaten
Licht programma
Makkelijke interface
Firewall
Mailscanner
Ter uwer informatie, Eset Smart Security is eveneens gratis uit te proberen.Kaspersky Internet Security ook, die kun je ook nog eens (gratis) uitproberen.
Ter uwer informatie, Eset Smart Security is eveneens gratis uit te proberen.
En die vraag stel je aan mij?Vergeten dat ik in de NB zelf een artikel geschreven heb over de probeerversie van ESS?
Of was het als algemene info bedoeld?
De beste beveiliging zit nog altijd tussen de stoel en het toetsenbord.![]()
Ter uwer informatie, Eset Smart Security is eveneens gratis uit te proberen.
Ja en, er zijn inmiddels zoveel lezers dat er geen verkeerde verwachtingen moeten worden gewekt. En daar komt bij dat er hier ca. 120 nutteloze reacties zijn en nu ga jij mij zeggen dat het om de TS gaat.Volgens mij gebruikt TS ESS nu al, dus zal hij dat wel weten.
Of hij het van KIS wist, was dus de vraag.......
Ja en, er zijn inmiddels zoveel lezers dat er geen verkeerde verwachtingen moeten worden gewekt. En daar komt bij dat er hier ca. 120 nutteloze reacties zijn en nu ga jij mij zeggen dat het om de TS gaat.
Inderdaad
Mijn eisen :
Snel updaten
Licht programma
Makkelijke interface
Firewall
Mailscanner
Dan zou ik BitDefender Internet Security 2008 gebruiken, want die heeft:
elke uur stille en snelle update
makkelijke interface
licht programma
detecteert 98% bij de test van de miljoen bedreigingen
in/outbound firewall met stealthmode, program control en icoon van het applicatie
mailscanner
antispam
gamemodus (laat de game niet vertragen en geeft dan geen waarschuwingen tijdens een game meer)
ouderlijk toezicht
beschermd tegen virus websites (werkt zelfs ook voor safari!)
privacy data bescherming (laat jouw privé gegevens niet door het internet door)
probeer 30 dagen gratis
Installeer je pc naar wens, dus windows en de nodige software.
Maak nu een backup van je C: schijf met bv Acronis disk image naar een andere partitie of dvd. Installeer na de backup een virusscanner naar keuze die bv 30 dagen geldig is.
Is de virusscanner nu afgelopen dan zet je je backup terug en installeer je m opnieuw, weer 30 dagen free. Backup maken duurt 15 min, terugzetten nog sneller.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.