Nieuwe virusscanner ? WELKE ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een ip-ban

Het wordt op Helpmij niet gewaardeerd als je het er niet mee eens bent dat Nod32 en Kaspersky ( sponsors van Helpmij) de beste zijn. :cool:

whaha. ah doe niet moeilijk verander dan gewoon je ip steeds of pak effe internet uit iemand van je flat. :evil: er staat nergens in de regels dat je het mee moet eens zijn met dat en haha wat een leuke grap.

ja, maar ik hoop wel voor ts dat hij al een goede antivirus heeft gevonden.

Je begeeft je op glad ijs.
Op helpmij ben je of voor Nod32 of Kaspersky, en anders niet.
Mocht je intresse hebben in geheel onhafhankelijk geteste av software kan je mailen naar penningmeester@helpmij.nl
Mocht je echt voor Kaspersky willen gaan gaan kan je je beter melden bij die persoon die de rode K van Kaspersky als atavar heeft.
Mat onafhankelijke onderzoeken hebben wij hier verders niets mee, ook al zijn ze een nieuwer dan de stokpaarden van Helpmij.

Ik zie hier iets te vaak het woord onafhankelijk voorbij komen. Helpmij worde gesponsord door twee AV's als iemand hier vraagt welke AV, komt vanzelf puppie met een emailadres van de penningmeester, en een andere zeer gewaardeerde helper hier heeft een atavar met het logo van Kaspersky.
Iedere andere mening wordt hier gelijk de grond in geboord.
Dus onafhankelijk ?????

Heb discussie hier gehad over Kaspersky dat die mijn PC trager zou maken, dit zou liggen aan mijn PC maar heb nu nieuwe PC en ook op deze werkt Kaspersky zeer vertragend,
Waarschijnlijk komt er nu de opmerking dat ik nergens iets van af weet en onzin praat en gaat deze topic op slot.

Laatst bewerkt:
Op helpmij ben je of voor Nod32 of Kaspersky, en anders niet.
Mocht je intresse hebben in geheel onhafhankelijk geteste av software kan je mailen naar penningmeester@helpmij.nl
Mocht je echt voor Kaspersky willen gaan gaan kan je je beter melden bij die persoon die de rode K van Kaspersky als atavar heeft.
Mat onafhankelijke onderzoeken hebben wij hier verders niets mee, ook al zijn ze een nieuwer dan de stokpaarden van Helpmij.

Heb discussie hier gehad over Kaspersky, dat die mijn PC trager zou maken, dit zou liggen aan mijn PC maar heb nu nieuwe PC en ook op deze werkt Kaspersky zeer vertragend,
Waarschijnlijk komt er nu de opmerking dat ik nergens iets van af weet en onzin praat en gaat deze topic op slot.

Helpmij dwingt helemaal niemand om voor een bepaalde virusscanner te zijn, dat Eset en Kaspersky sponsors zijn van Helpmij, heeft niets met deze discussie te maken, en dat weet je zelf ook wel. Als je hier een virusscanner aanraadt, willen wij (althans ik) goede argumenten zien, en niet een of ander amateuristisch testje dat zelf uitgevoerd is. Wat betreft vertrouw ik wel op testen van AV-Comparatives.

Dat Kaspersky bij jou vertragend werkt, is vervelend, maar dat betekent nog niet dat het bij iedereen vertragend werkt. Als je dat soort onzin gaat uitkramen, krijg je inderdaad de boodschap dat je onzin praat.

@jozo...ik snap niet waar je de wijsheid weghaalt.....
je mag altijd zelf nog bepalen wat je koopt of niet koopt.
Hoe kom je erbij dat Helpmij.nl voor Nod32 of kaspersky is......
er zijn hier meer dan 100.000 ingeschreven gebruikers.......zouden die allemaal nod of kaspersky hebben.....

Ik gebruik Norman, Kaspersky en nod..en ben met alle drie zeer tevreden.
en als ik bij iemand een pc bekijk....of installeer en er is geen geld voor een betaalde scanner dan gaat er de gratis avg op.....
Dus waar je nu met die bewering wegkomt...is voor mij een raadsel.

je hebt wel een lage dunk van jezelf.....
je hebt mij nog nooit zien typen dat je onzin typt.......
we zijn het niet met elkaar eens maar dat is heel wat anders.

Trojan Horse Komt met een test van jan 2008 hij wordt door iedereen voor dwaas uitgemaakt en enige test die het tegendeel moet bewijzen is van maart 2007.
Ik ben al eerder tegen deze muur aangelopen en heb er eigenlijk geen zin meer in, was een zwak moment van mij toen ik reageerde.
Maakt mij verder niets uit, ik gebruik gewoon AVG free en ik klik nergens op "Ja Yes" als je een beetje nadenkt heb je eigenlijk helemaal geen AV nodig.

Dit is het laatse wat ik hier zeg, succes en veel plezier nog.

Aangezien je niet verder reageert, doe ik het zwijgen er maar toe..........:)

image.php
aspersky

Discussie over AV's met jou lijkt mij ook overbodig. :p

Trojan Horse Komt met een test van jan 2008 hij wordt door iedereen voor dwaas uitgemaakt en enige test die het tegendeel moet bewijzen is van maart 2007.
Ik ben al eerder tegen deze muur aangelopen en heb er eigenlijk geen zin meer in, was een zwak moment van mij toen ik reageerde.
Maakt mij verder niets uit, ik gebruik gewoon AVG free en ik klik nergens op "Ja Yes" als je een beetje nadenkt heb je eigenlijk helemaal geen AV nodig.

Dit is het laatse wat ik hier zeg, succes en veel plezier nog.

ow ja we moeten de vergelijkingen van die av van de romeinse tijd natuurlijk zien. of vergis ik me? maar ik denk eerder dat jij de dwaas bent. ik heb ****** aan vergelijkingen van het verleden. daar heb je te weinig aan want wie weet is misschien nu een ander beter geworden. en trouwens waar slaat jouw teks allemaal op? nergens hé want dat wisten we al. gebruik winantivirus dat is een heel goede antivirus. die detecteert 101% van de virussen en voert elke 20 seconden een update.

ow ja we moeten de vergelijkingen van die av van de romeinse tijd natuurlijk zien. of vergis ik me? maar ik denk eerder dat jij de dwaas bent. ik heb ****** aan vergelijkingen van het verleden. daar heb je te weinig aan want wie weet is misschien nu een ander beter geworden. en trouwens waar slaat jouw teks allemaal op? nergens hé want dat wisten we al. gebruik winantivirus dat is een heel goede antivirus. die detecteert 101% van de virussen en voert elke 20 seconden een update.

Ik spreek te gunste van jou he ;)

Lees alles nog eens rustig door.

Ik stel dat het mode hier op helpmij is om voor Kas of Nod te zijn, ieder met een andere mening wordt weggejoeld, maakt niet uit met wat voor argumenten of ze gebruiken antieke av testen.
Neemt niet weg dan ik Kas en Nod zeer goede AV's vind maar ik sta in ieder geval open voor andere software, en ik blijf ook alles proberen.

@ Jozo
Volgen mij weet je niet echt wat je wilt, of je reageert of niet, maar niet het één zeggen en het andere doen.

Dat ik Kaspersky de beste vind hoeft geen betoog, en dat op meerdere fronten.
Wat het openstaan voor andere AV’s aangaat denk ik dat ik er meer bekijk en test dan dat jij doet.

@Trojan Horse
Jou opmerking over de oude test klopt wel maar helaas waren er daar geen nieuwere voorradig.
Trend Micro is voor hun waarschijnlijk niet goed genoeg om als basis mee te nemen in hun testen.

Nog afgezien dat jouw mening over “de beste” nog wel een veranderd, eerst is het Trend Micro, dan weer Bitdefender en nu "Winantivirus". :confused:

Laatst bewerkt:
ik vind trend micro niet de beste antivirus. winantivirus is zelf een virus en dat was even voor een opmerking tegen jozo. de beste antivirus vind ik nog steeds bitdefender alleen trend micro pakte bij de test iets emer bedreigingen, maar trend mciro pakte meer dan kaspersky en bitdefender door zijn sterke antispyware. alleen ik denk dat bitdefender meer virussen pakt dat trend micro

ey jozo maar ik snap je neit meer. eerst zei je dat je niet meer gaat reageren en nu reageer je weer maar dan met dezelfde onzin.

Laatst bewerkt:
Antivirus wordt idd nogal overschat, mensen waar ik de pc onderhoudt krijgen toch allerlei spyware en trojans door overal op te klikken en te doen ondanks NOD32 of wat voor een virusscanner dan ook.

Heb een flash handleiding gemaakt over spyware etc, met voorbeelden waarop niet te klikken op internet.

Download: http://www.esnips.com/nsdoc/bb04e5d0-e6c4-40a4-bf21-8d3bead39e7b

De beste beveiliging zit nog altijd tussen de stoel en het toetsenbord. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan