mrmusic
Inventaris
- Lid geworden
- 29 okt 2006
Ik denk dat hier maar een slotje op moet, TS wordt hier niets wijzer van.
Lijkt me een uitstekend plan!!!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat hier maar een slotje op moet, TS wordt hier niets wijzer van.
is uit de tijd....Een ip-ban:
Een ip-ban
Het wordt op Helpmij niet gewaardeerd als je het er niet mee eens bent dat Nod32 en Kaspersky ( sponsors van Helpmij) de beste zijn.![]()
Op helpmij ben je of voor Nod32 of Kaspersky, en anders niet.
Mocht je intresse hebben in geheel onhafhankelijk geteste av software kan je mailen naar penningmeester@helpmij.nl
Mocht je echt voor Kaspersky willen gaan gaan kan je je beter melden bij die persoon die de rode K van Kaspersky als atavar heeft.
Mat onafhankelijke onderzoeken hebben wij hier verders niets mee, ook al zijn ze een nieuwer dan de stokpaarden van Helpmij.
Heb discussie hier gehad over Kaspersky, dat die mijn PC trager zou maken, dit zou liggen aan mijn PC maar heb nu nieuwe PC en ook op deze werkt Kaspersky zeer vertragend,
Waarschijnlijk komt er nu de opmerking dat ik nergens iets van af weet en onzin praat en gaat deze topic op slot.
Als je dat soort onzin gaat uitkramen, krijg je inderdaad de boodschap dat je onzin praat.
je hebt mij nog nooit zien typen dat je onzin typt.......
.
Trojan Horse Komt met een test van jan 2008 hij wordt door iedereen voor dwaas uitgemaakt en enige test die het tegendeel moet bewijzen is van maart 2007.
Ik ben al eerder tegen deze muur aangelopen en heb er eigenlijk geen zin meer in, was een zwak moment van mij toen ik reageerde.
Maakt mij verder niets uit, ik gebruik gewoon AVG free en ik klik nergens op "Ja Yes" als je een beetje nadenkt heb je eigenlijk helemaal geen AV nodig.
Dit is het laatse wat ik hier zeg, succes en veel plezier nog.
ow ja we moeten de vergelijkingen van die av van de romeinse tijd natuurlijk zien. of vergis ik me? maar ik denk eerder dat jij de dwaas bent. ik heb ****** aan vergelijkingen van het verleden. daar heb je te weinig aan want wie weet is misschien nu een ander beter geworden. en trouwens waar slaat jouw teks allemaal op? nergens hé want dat wisten we al. gebruik winantivirus dat is een heel goede antivirus. die detecteert 101% van de virussen en voert elke 20 seconden een update.
Je begeeft je op glad ijs.
Op helpmij ben je of voor Nod32 of Kaspersky, en anders niet.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.