Nieuwe virusscanner ? WELKE ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
TS = topic starter.......
dus diegene die met de vraag kwam in het forum.

BitDefender is gewoon goed een pakket, zeker, maar vind ik er niet uitspringen.:)

Je moet nog veel leren.....:p

wat veel leren? iedereen heeft ze eigen mening over welke antivirus het beste voor hem is. misschien vind iemand de detectie minder belangrijk dan de lichtheid. en ja eerlijk gezecht moeten jullie nog veel leren want daar schiet je niet mee op als je alleen naar enkel reviewers kijkt. reviewers zijn ook gewoon mensen en ik of jullie kunnen ook een reviewer zijn. je moet ook altijd alles uitproberen en echt van alle kanten bekijken. jullie doen dat blijkbaar niet en maken van de minder goede antivirus een betere dan een van de beste. de meeste reviewers zijn ook niet zo professioneel. als een antivirus meer detecteert dan de ander dan kan je niet zeggen dat de ander betere resultaten geeft. dit zijn pas echte expert reviewers:

http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/

Je hebt helemaal gelijk, wij zijn nog maar beginners. :rolleyes:
Maar misschien leren we nog wat van jou.

Je hebt helemaal gelijk, wij zijn nog maar beginners. :rolleyes:
Maar misschien leren we nog wat van jou.

ja hehe kom je daar nu pas achter??? :p

alleen ts moet nog wel zeggen wat hij allemaal eist bij een antivirus. bijvoorbeeld geen vertraging of iets anders.

Laatst bewerkt:
wisten jullie dat avira, gdata, avast!, kaspersky, norton, trend micro, bitdefender, mcafee, f-secure, panda, onecare, eset, counterspy, spy sweeper, ad-aware en spybot samen mij niet kunnen tegenhouden?

Ik heb dit hele topic gevold en moet zeggen dat dit een onwaardig topic wordt.
je weet niet wat je wilt.....
je denkt dat je het beter weet......

mag ik vragen waar jij je informatie weghaalt.

wisten jullie dat avira, gdata, avast!, kaspersky, norton, trend micro, bitdefender, mcafee, f-secure, panda, onecare, eset, counterspy, spy sweeper, ad-aware en spybot samen mij niet kunnen tegenhouden?

Ik wil je een compliment geven over het feit dat je al zoveel scanners uit het hoofd weet op te noemen., erg knap.

Ik heb dit hele topic gevold en moet zeggen dat dit een onwaardig topic wordt.
je weet niet wat je wilt.....
je denkt dat je het beter weet......

mag ik vragen waar jij je informatie weghaalt.

ik denk helemaal niet dat ik het beter weet en dat zullen jullie wel eerder denken. en ja er bestaat geen objectieve beste antivirus. de ene is snelelr met scannen, de ene is lichter, de ene heeft een grotere database. er zijn wel meningsverschillen van wie wat het beste voor hem vindt (dus subjectief). en ja het hangt er ook vanaf wat ts aan een antivirus eist. en verder vind ik dat jij wel onzin praat want onwaardig topic is niet waar.

Ik wil je een compliment geven over het feit dat je al zoveel scanners uit het hoofd weet op te noemen., erg knap.

ja, ik ken nog meer scanners uit m'n hoofd woor :p

Ik denk dat hier maar een slotje op moet, TS wordt hier niets wijzer van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan