Nieuwe Game PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter snor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
o ja je hebt de "in elkaar zet" Service gekozen :)

Idd, en een videokaartje of geluidskaartje zou ik nog wel in een mobo kunnen plaatsen. Maar om nou met een CPU de gaan prutsen dat word me iets te link. En dan buigen er een paar pinnetjes en dan is het huilen ;) of met een vergrootglas en een tangetje proberen het recht te buigen.

Zoals ik zei moet in = out zijn, bedankt voor je toelichting in ieder geval.

Zoals ik zei moet in = out zijn, bedankt voor je toelichting in ieder geval.
Inderdaad heel er bedankt :thumb:
En jij natuurlijk ook XP_PC :thumb:
En Blue Ray niet te vergeten :thumb:
En de rest die mij geholpen heeft :thumb:

Maar die voeding heeft ook een levertijd van 6 tot 10 dagen, net als de 850 Watt variant?

Maar die voeding heeft ook een levertijd van 6 tot 10 dagen, net als de 850 Watt variant?

Dat is wel zo. Maar wat raad jij dan aan? Zo ziet mijn bestelling er nu uit:
e2ed801a59.jpg

Idd, en een videokaartje of geluidskaartje zou ik nog wel in een mobo kunnen plaatsen. Maar om nou met een CPU de gaan prutsen dat word me iets te link. En dan buigen er een paar pinnetjes en dan is het huilen ;) of met een vergrootglas en een tangetje proberen het recht te buigen.

aan de cpu's van intel zitten geen pinnetjes:) (volgensmij)

op CPU's van Socket 775 zitten geen pinnetjes , die zitten in het Socket......

aan de cpu's van intel zitten geen pinnetjes:) (volgensmij)

Dus, dan kan je de pinnetjes nog wel slopen hoor.

@Snor,
Ik zou dan kiezen voor een Cooler Master-voeding van 850 Watt, of gaan voor de goedkopere voedingen van Corsair of OCZ. :)

Dus, dan kan je de pinnetjes nog wel slopen hoor.

@Snor,
Ik zou dan kiezen voor een Cooler Master-voeding van 850 Watt, of gaan voor de goedkopere voedingen van Corsair of OCZ. :)

De Cooler Master voeding van 850 W duurt nog langer ;) En die andere voedingen zal ik eens langs elkaar leggen en vergelijken. Bedankt voor de hulp :thumb:

Ik heb de PC gister opgehaald in Eindhoven :D
Alleen er is 1 ding, er zit een HDD in van 127 GB in plaats van de 750 GB die ik besteld heb. Kan dit een software matig probleem zijn? Of hebben ze bij 4launch gewoon een grote fout gemaakt?

Ik had dit gezien toen ik windows wou installeren, dus toen stond er nog niks op de HDD.
Het is volgens mij een software matig fout, want ik keek bij de eigenschappen van de HDD en daar staat dat het de SAMSUNG HD 753 LJ is, dus dat klopt wel gewoon.

Laatst bewerkt:
Welke OS gebruik je ?
kijk eens bij schijfbeheer

Welke OS gebruik je ?
kijk eens bij schijfbeheer

XP Pro NL editie. Ik ben nu service pack 2 aan het downloaden. En de HDD (samsing HD 753 LJ) is ingedeeld als NTFS, moet ik hem anders als FAT-32 instellen?

En bij schijfbeheer staat maar 1 partitie van 128GB en er is geen ruimte meer vrij.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan