Toch nog maar even een berichtje:
ik heb lang niet van alle hierboven genoemde items "kaas gegeten" (Je kunt immers niet overal van af weten.......... ;(

) maaaaaar, mijn eerdere opmerking over versnelling laat ik toch nog steeds recht overeind staan.
Als ik op een willekeurige site klik, om het even welke, dan
stáát die site binnen een halve seconde of zo op mijn beeldscherm. Dat geldt voor 60% van alles sites die ik aanklik. De sites waar het langer duurt, Asus is zo'n prachtig voorbeeld, daar kan geen enkele versneller toe bijdragen dat die sneller op je scherm komt, dat ligt aan die andere site óf de lokatie waarvan de informatie vandaan moet komen / langsheen moet om de monitor te bereiken / drukte op de "kabel" op de bodem van de oceanen.
En de eerder gemaakte opmerking over de hardware vind ik ook een beetje kul. Mijn machine is alweer bijna een jaar oud en in de ogen van enkelen zal mijn Dual Core 6850 alweer hopeloos verouderd zijn...............
Kortom, browser versnellers? In Roemenië, Botswana, Bulgarije etc. etc. zullen ze zeker helpen, maar hier in Nederland bij een fatsoenlijke computer en een "normale" gemiddelde ISP, m.i. absoluut niet.