http://www.guru3d.com/article/cpu-scaling-in-games-with-quad-core-processors/Je zal denk ik wel gelijk hebben. Maar wat heeft ultiem gamen met dit onderwerp te maken?
Ik kan er wel een beetje om glimlachen dat het jou nu overkomt (niet goed lezen) Van mij zul je echter geen basisgeluiden horen / lezen

Het heeft idd. geen tierelier met ultiem gamen te maken, dat is slechts de promo die ik in de tekst van het linkje heb gezet om vooral ook gamers zo'n "vermoeiend" verhaal als een test door te laten lezen. Gamers pur sang zijn mogelijk wat minder geduldig en als je een leuke slogan plaatst, motiveer je ze wellicht om het hele verhaal te lezen. Iedereen die een nieuwe pc overweegt zou het verhaal eens goed door moeten lezen. Er is niet "De snelste processor" of de "Allerbeste processor". Er zijn wél processors die voor taak A veel beter geschikt zijn dan hun concurrenten, maar bij taak B zou die concurrent wel weer eens véél beter kunnnen presteren, óók binnen één en hetzelfde merk!
Als je de test goed zou hebben gelezen, dan had je vastgesteld dat het geen processor gamingtest is, maar een serieuze overall test van processors die anno juli 2008 gangbaar zijn.
Laatst bewerkt: