Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen idee of het werkt>_> maar mss werkt het:
ga naar warrock map>data>Hshield en dan Hsupdate. ik weet niet of het werkt maar je kan het proberen
laatste mogelijkheid(die ik kan bedenken) is als administrator uitvoeren.
warrock pictogram rechterclick naar eigenschappen dan compabiliteit en aanvinken: dit porgamma uitvoeren: windows XP, en aanvinken dit programma als Admin uitvoeren.
je moet wel de beheerder van de computer zijn anders lukt het niet
je kan het ook zo proberen: zet je virusscan uit(wel alle andere programma's met internet uitzetten), start warrock en kijk of hij het dan wel doet. als hij het doet zet je hem weer aan en dan kan je waarschijnlijk weer spelen
Nogmaals een melding over deze bestand:
![]()
Kan iemand nog helpen AUB????:shocked:
heey,
ik denk niet dat ik je kan helpen, maar k weet wel waardoor het komt.
toen ik AVG aan het scannen was had hij 2 virrussen gevonden, ze heten; ehsvc, dus ik denk dat er een virus in het programmatje zit.
Dat klopt inderdaad,
Ik heb de hele spel overnieuw geinstalleerd maar ik heb nog steeds GEEN resultaat.
Deze melding blijft komen!
Schakel deze 3 .exe bestanden uit via Windows Taakbeer.
avgrsx.exe
avgtray.exe
avgwdsvc.exe
En dan vervolgens ga je de volgende 2 bestanden handmatig up-daten :
C:\Program Files\WarRock\Data\HShield\Update\autoup.exe en
C:\Program Files\WarRock\Data\HShield\Hsupdate.exe
en that's it als het goed is moet ie het nu wel doen.![]()
Hey , ik heb nou precies hetzelfde probleem.. En ik heb gelezen wat jullie allemaal zeggen. Maar ik snap het niet
, hoe heb je het nou opgelost?? vertel t alsjeblieft , want ik ben ook verslaafd eraan
o , en nog iets :Ik kijk in mijn warrock map , en HShield is verdwenen :S
en ik krijg allemaal virussen als ik t probeer op te starten al een week , ik wil t echt weer spelen
PLEASE HELP!!
Ik heb het zo gedaan:
Warrock verwijderd via configuratiescherm.
Het mapje van warrock verwijderd:bijv:C:/Program files/WarRock
Vervolgens warrock Geinstalleerd.
En hij werkt!
PS: VERGEET HET MAPJE NIET TE VERWIJDEREN ANDERS HEEFT HET GEEN ZIN!
Ik heb alles gedaan wat jullie zeiden maar het werkt ALLEMAAL niet bij mij
bamibami hoe heb jij het dan opgelost? Misschien werkt dat namelijk wel, en ik ben ook behoorlijk verslaafd aan Warrock
Reageer A.U.B.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.