meesternadim
Banned
- Lid geworden
- 24 nov 2008
Ik geloof toch echt dat je het dan verkeerd hebt gezegd![]()
Oke, laten we maar ophouden met die onzin discussie, want daar heeft thijs niets aan!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geloof toch echt dat je het dan verkeerd hebt gezegd![]()
Ik heb de Acer niet afgeraden
Maar ik ben het daarin wel eens met meesternadim hierover, Acers zijn geen topdingen. De meningen verschillen daar uiteraard over, heb zelf nooit een Acer gehad maar heb er al teveel negatieve verhalen over gehoord om ze aan te raden.
En de processor is maar een klein onderdeel van een laptop, alles eromheen moet natuurlijk ook goed zijn.
Reden? De kwaliteit is gewoon minder. Ze gaan eerder kapot, de service is bedroevend, veel piepjes, kraakjes, haarscheurtjes, krasjes e.d.
En daarnaast zijn ze ook nog minder stevig in elkaar gezet.
Oke goed onderbouwd.
Ik ga erover denken.
Ga nu slapen, morgen toets.
Greetz. Lees de rest morgen wel!
Goede keuze, ben trots op je :thumb:
Ideaal voor thuis, 15.4 inch is groot genoeg om en normaal op te werken, en het scheelt je een hernia als je hem meeneemt..
haha, trots
Nja, als je nog andere suggesties hebt, ik hoor het graag
Greetz
Mwah ik heb nog wel andere suggesties (geef meer uit bijvoorbeeld) voor goede laptops, maar dit zijn natuurlijk wel HP en Asus machines.. Maar de meeste laptops van deze merken zijn 900+
Denk dat je een plezierige tijd tegemoet gaat met die laptop.
Ooh die is best interessant Thijs!
Leuk laptoppie!
Het wordt de HPWel beter dan de Acer, niet persé beter dan de andere HP omdat dit ook een HP is![]()
Maakt weinig uit tussen Athlon en Turion. Een verschil van 100mhz ga je niet merken.
Ja oke, wat zou jij pakken dan![]()
Ik zou sowieso niet op kieskeurig vertrouwen, als je bij je link van laptopshop kijkt zie je dat het een dual core is.
Sowieso zou Vista niet genoeg hebben aan een single core.
En ik zou de tweede (laptopshop linkje) kopen: goedkoper en je kan er hetzelfde mee.
kijk: http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=HP+Pavilion+dv5-
moet je ff de 1120ED en 1220ED aanklikken en vergelijken
Heeft de HP Pavilion dv5-1220ed geen dual core volgens mij...
Ik heb de 1160ed en ik vindt hem fantastisch, ik raad hem zeker aan!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.