Acer Aspire 6930G-584G64MN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de Acer niet afgeraden :p
Maar ik ben het daarin wel eens met meesternadim hierover, Acers zijn geen topdingen. De meningen verschillen daar uiteraard over, heb zelf nooit een Acer gehad maar heb er al teveel negatieve verhalen over gehoord om ze aan te raden.

En de processor is maar een klein onderdeel van een laptop, alles eromheen moet natuurlijk ook goed zijn.
Reden? De kwaliteit is gewoon minder. Ze gaan eerder kapot, de service is bedroevend, veel piepjes, kraakjes, haarscheurtjes, krasjes e.d.
En daarnaast zijn ze ook nog minder stevig in elkaar gezet.

Oke goed onderbouwd.
Ik ga erover denken.
Ga nu slapen, morgen toets.

Greetz. Lees de rest morgen wel!

Goede keuze, ben trots op je :thumb:
Ideaal voor thuis, 15.4 inch is groot genoeg om en normaal op te werken, en het scheelt je een hernia als je hem meeneemt..

Goede keuze, ben trots op je :thumb:
Ideaal voor thuis, 15.4 inch is groot genoeg om en normaal op te werken, en het scheelt je een hernia als je hem meeneemt..

haha, trots:p
Nja, als je nog andere suggesties hebt, ik hoor het graag:D

Greetz

haha, trots:p
Nja, als je nog andere suggesties hebt, ik hoor het graag:D

Greetz

Mwah ik heb nog wel andere suggesties (geef meer uit bijvoorbeeld) voor goede laptops, maar dit zijn natuurlijk wel HP en Asus machines.. Maar de meeste laptops van deze merken zijn 900+ :p
Denk dat je een plezierige tijd tegemoet gaat met die laptop.

Mwah ik heb nog wel andere suggesties (geef meer uit bijvoorbeeld) voor goede laptops, maar dit zijn natuurlijk wel HP en Asus machines.. Maar de meeste laptops van deze merken zijn 900+ :p
Denk dat je een plezierige tijd tegemoet gaat met die laptop.

Ja kheb nog niet zo lang geleden een desktop gekocht voor €1100,- dus wil niet 'te' veel uitgeven aan een goede laptop. Aangezien dit wel een goede laptop is...
Ik ga uitzoeken waar ie het goedkoopst is.

Greetz

Wel beter dan de Acer, niet persé beter dan de andere HP omdat dit ook een HP is :p

Maakt weinig uit tussen Athlon en Turion. Een verschil van 100mhz ga je niet merken.

Ik zou sowieso niet op kieskeurig vertrouwen, als je bij je link van laptopshop kijkt zie je dat het een dual core is.
Sowieso zou Vista niet genoeg hebben aan een single core.
En ik zou de tweede (laptopshop linkje) kopen: goedkoper en je kan er hetzelfde mee.

Ik zou sowieso niet op kieskeurig vertrouwen, als je bij je link van laptopshop kijkt zie je dat het een dual core is.
Sowieso zou Vista niet genoeg hebben aan een single core.
En ik zou de tweede (laptopshop linkje) kopen: goedkoper en je kan er hetzelfde mee.

Oke bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan