Nipponsei
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2008
hallo mensen,
ik ben een paar spells kwijt in oblivion. deze wou ik graag terug hebben.
dit kan ik doen door middel van de console "~" en een bepaald commando.
het commando is player.addspell spellid het probleem zit hem in de spellid.
omdat het om een spell van een mod gaat staat de id niet in de lijst van standaard spells die je op het internet kan vinden.
hoe kom ik erachter welke spellid mijn modded spells hebben?
ik heb al geprobeerd met de construction set maar daarmee kon ik geen spellid vinden.
de enige spellid die ik kon vinden was een naam om ze toe te voegen in de game met de console moet ik een getal hebben.
als ik psb intyp in de console dan krijg je alle spells in de game inc die van mods. dus ook diegene die ik kwijt ben. dus er moet wel een manier zijn om ze terug te halen.
mvg mij
ik ben een paar spells kwijt in oblivion. deze wou ik graag terug hebben.
dit kan ik doen door middel van de console "~" en een bepaald commando.
het commando is player.addspell spellid het probleem zit hem in de spellid.
omdat het om een spell van een mod gaat staat de id niet in de lijst van standaard spells die je op het internet kan vinden.
hoe kom ik erachter welke spellid mijn modded spells hebben?
ik heb al geprobeerd met de construction set maar daarmee kon ik geen spellid vinden.
de enige spellid die ik kon vinden was een naam om ze toe te voegen in de game met de console moet ik een getal hebben.
als ik psb intyp in de console dan krijg je alle spells in de game inc die van mods. dus ook diegene die ik kwijt ben. dus er moet wel een manier zijn om ze terug te halen.
mvg mij