Oblivion SpellID

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

ik ben een paar spells kwijt in oblivion. deze wou ik graag terug hebben.
dit kan ik doen door middel van de console "~" en een bepaald commando.

het commando is player.addspell spellid het probleem zit hem in de spellid.

omdat het om een spell van een mod gaat staat de id niet in de lijst van standaard spells die je op het internet kan vinden.

hoe kom ik erachter welke spellid mijn modded spells hebben?

ik heb al geprobeerd met de construction set maar daarmee kon ik geen spellid vinden.
de enige spellid die ik kon vinden was een naam om ze toe te voegen in de game met de console moet ik een getal hebben.

als ik psb intyp in de console dan krijg je alle spells in de game inc die van mods. dus ook diegene die ik kwijt ben. dus er moet wel een manier zijn om ze terug te halen.

mvg mij

Misschien handig als je er ook even bij zet welke mod het is... Want via de constructie set kan je er niet achter komen, die weergave komt niet overeen met de id.

het gaat om de toaster says share mod..

door de mod krijg je 3 spells companion order, attack en share ik ben alleen 2 van die spells kwijt toen ik showracemenu gebruikte om mun char te veranderen.

nu wil ik ze terug hebben maar ik kan de spell id niet vinden :S

het gaat om de toaster says share mod..

door de mod krijg je 3 spells companion order, attack en share ik ben alleen 2 van die spells kwijt toen ik showracemenu gebruikte om mun char te veranderen.

nu wil ik ze terug hebben maar ik kan de spell id niet vinden :S

hey allemaal. srry f=dat ik met een andere vraag kom maar ik ben net nieuw en ik weet nog niet zo goed hoe he werkt:S:S
ik heb ook oblivion maar ik heb nu als ik hem speel een heel raar galmend geluid. en ik kan dat niet veranderen in de audio opties:S:s
weet iemand hoe ik dat kan veranderen??

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan