Nieuw computer kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
het waarheidsniveau zakt aanzienlijk.

ik heb hier al een half jaar windows vista 64bits, en ik ben nog geen enkel probleem tegengekomen.

Ik denk dat het wel handig is om de ts te vertellen dat bij een 64-bits besturingssysteem 64-bits drivers moeten. Als de ts dit nog niet wist, zoals is gebleken is het handig om te weten voordat het straks niet werkt. Ik wacht trouwens nog steeds op je antwoord waarom de phenom II niet aan te raden is.

Dat heb ik al heel vaak gedaan maar de phenom II kost geen cent meer dan de E8500 dus dat kan ik zo aanpassen, alleen miss. een ander moederbordje maar dat ga ik na het eten wel effe kijken.

Oke, ja het scheelt niet veel. Moederborden zijn ook niet duurder. Moet je alleen even opletten welke chipset hij heeft.
EEt ze

Ik denk dat het wel handig is om de ts te vertellen dat bij een 64-bits besturingssysteem 64-bits drivers moeten. Als de ts dit nog niet wist, zoals is gebleken is het handig om te weten voordat het straks niet werkt. Ik wacht trouwens nog steeds op je antwoord waarom de phenom II niet aan te raden is.

nee hoor, vista zelf heeft ook een hele hoop drivers, tuurlijk is het aan te raden om die drivers ook al te hebben.

en ik dacht dat de phenom 2 gruwelijk duur was, en alleen voor am3

maar beide punten kloppen niet, dus moet ik intrekken, hoewel een quadcore van intel nog steeds beter is.

Ben ik het niet mee eens, ik trek een q6600 er met gemak uit, en wat hogere processors ook wel en ik draai met een 940. Het is niet omdat ik er een heb dat ik hem beter vind want een q9550 trekt mij er misschien weer uit maar het zijn geen zwakke jongens die phenoms.

Phenom II schijnt het beste te werken met de 790gx of fx weet ik niet helemaal. correct me if im wrong

Ik heb alleen 1 probleem, elke keer als ik mijn intel in een AMD verander geeft een fout aan met mijn intern geheugen.

Die dingen zijn onbetaalbaar, voor mijn budget tenminste. Maar wat is het voordeel van 2 cd/dvd branders?

Nog een vraag, als ik een videokaart koop zijn er allemaal merken, met weer een ander uitelijk enzo. wat is het beste merk, voor de ATI 4850 of nVidia 9800.

evga is het beste

daarna maakt het wat mij betreft allemaal niet veel uit.
asus
xfx
zijn ook goed.

Waarom is ASUS dan toch duurder dan EVGA? En welk merk is het beste voor ATI?

Dat verschilt heel erg, ook of je een goede ervaring hebt met dat merk. Vaak is het toch een persoonlijke voorkeur, de dingen die bijgeleverd zijn zijn wat anders. Bijvoorbeeld asus geeft een hele grote doos die voor de helft gevuld is met lucht. Xfx en sapphire geven vaak compacte dozen en soms zit er wel is een spelletje bij. Het geheugen moet gewoon goed gaan. Ik heb ook gewoon de 940 met 2x 2 gb 800 mhz geheugen.
Ik ga nu nog even eten en dan werken:confused:

De 9800 GT niet, maar is er een grote kans dat er binnekort een spelletje bij de 9800 zit?

En wat is het voordeel van 2 dvd-branders?

Wat je het beste kan doen is een computer samen stellen,
je bent goedkoper en beter uit!
ik raad je deze website aan:
www.gistron.nl
ligt aan de grens van duitsland,
je kan de spullen op halen of thuis laten bezorgen,
ik heb het ook gedaan
mijn pc:
GeForce 9500 GT
4 gig intern
500 gig harde schijf
22 inch scherm
5.1 geluid
kleine kast
matig moederbordje
Maar een hele snelle goede pc!
voor 550 euro was ik klaar!

Ik heb nog wat vragen, wat is het verschil tussen de 9800GT en de 9800GTX +?
En is het handig om 2 dvd-branders te hebben?

gtx is sneller he

2 brander?

tja omdat je dan kan lezen en branden te gelijk, zie er verder ook geen voordelen aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan