Hallo,
ziet er goed uit, alleenz ou ik 2 dingen veranderen. De 9800 zou ik toch wel veranderen in een 4850 dit zul je merken. Om dit te compenseren zou ik de 8500 veranderen in de 8400. Ik denk dat je dan betere prestaties zult hebben.
over je andere vragen
Alleen nog wat vraagjes met het in elkaar zetten:
-Waar moet ik beginnen, en wat volgd?
je kunt beginnen met of het moederbord of de voeding. Dat maakt niet zoveel uit. als je met het moederbord begint, doe eerst de cpu er op. Let op dat je het pinnetje bij de voet omhoog doet. Koeler er in een keer goed op zetten i.v.m. de koelpasta. koeler vastklikken en het moet lukken.
-Kan ik me moederbord er gewoon opschroeven of moet ik gaatjes in de kast boren? Geld dit eventueel ook voor andere onderdelen?
Nee je hoeft geen gaten te boren. wel moet je afstandbusjes plaatjes. Dit zijn vaak goudkleurige buisjes die je in de gaatjes in je kast doet waar je moederbord op rust. Even kijken waar de schroefgaatjes in je moederbord zitten en in de overeenkomende gaatjes in je kast doe je de afstandbusjes.
-Moet ik mijn videokaart niet installeren, zowel hoe doe ik dat zonder beeld, want ik heb geen onboard videokaart op mijn moederbord.
De videokaart kun je gewoon in de pc doen, dit zal gelijk werken.
-Hoe installeer ik mijn besturingssysteem, 1. de cd er alvast in stoppen en dan aanzetten of 2. gewoon opstarten en dan de cd erin doen?
Pc aan cd erin en dan zal hij zeggen opstarten vanaf de cd, anders even opnieuw opstarten
-Zijn mijn snoeren wel lang genoeg omdat mijn voeding helemaal onderin ligt?
Ja waarschijnlijk zijn ze allemaal wel lang genoeg, anders moet je even wat verlengkabeltjes halen bij de plaatselijke pc-boer
-Moet ik mijn procesor nog op mijn koelingsblok monteren, zoja is dit moeilijk?
nee dit hoeft niet, gewoon doen zoals beschreven in het stuk hierboven.
-Word, mijn intern geheugen en mijn harde schijf automatisch gevonden als je ze goed aansluit, of moet dit ook geïnstaleerd worden?
Ja als je ze correct aansluit, moeten ze het gelijk doen. Geheugen allebij in hetzelfde kleur slot, dit doe je door pootjes naar buiten, geheugen op goede manier erboven en erin klikken. niet op de pootjes duwen. Hardeschijf moet je erin schroefen en 2 kabels aansluiten. 1 rode sata kabel naar het moederbord en 1 kabel voor de stroom.\
Ik zou als ik jou was, dit nog even bekijken en eventueel andere filmpjes, zijn wat duidelijker dan tekst
http://www.youtube.com/watch?v=0blsxGtPg1E